11 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben in de buurt een speel o theek en daar kan je voor een klein bedrag speelgoed lenen. Misschien is er zo iets bij jullie? Dan kan je zien wat ze echt leuk vind om mee te spelen en kan je het daarna eventueel zelf ergens kopen als ze er veel mee speelt

één jaar geleden

Reactie op Sir1991

Wij hebben in de buurt een speel o theek en daar kan je voor een klein bedr ...
Mooi idee alleen werkt dat niet echt voor mij eigenwijze dame. Dit heb ik al een paar keer geprobeerd met speelgoed wat ze bij iemand anders geweldig vond. Haal ik het in huis is het drama 😅. Of ze kijkt er niet naar om 🤷🏼‍♀️.

één jaar geleden

Heb je ook kleurspullen? Bij de Hema of zeeman heb je leuke kleurboeken -en potloden of waskrijtjes voor een prima prijs. Bij de Hema hebben ze ook zo'n magnetisch tekenbord, hier ook een hit!

één jaar geleden

Nu 's zomers spelen we vooral lekker buiten. Als het straks slecht weer is kijken we wel weer verder. We spelen dus nu met zand, water (met een kwast en een emmertje water de schutting en tegels verven), tuinslang, bal 😊

één jaar geleden

Ik zou ook de speel o theek aanraden. Super betaalbaar en je kunt het gewoon weer terugbrengen en iets nieuws lenen als het niet bevalt. Voor ons echt heel fijn, veel afwisseling in het speelgoed en als ze uitgespeeld is breng je het weer terug. Wij betalen geloof ik maar €25 per jaar.

één jaar geleden

Reactie op jjosephine

Ik zou ook de speel o theek aanraden. Super betaalbaar en je kunt het gewoo ...
Kan het wellicht altijd eens proberen maar eerst eens zien of dat wel bij mij in de buurt is.

één jaar geleden

Dingen om te knutselen? Verf, verschillende soorten kwastjes, spullen om samen te bakken. Veel kan je voor zoveel verschillende dingen gebruiken. Wij zijn nu aan het spelen met van die gekleurde balletjes. Overscheppen van bakje naar een flesje. Volgende keer gebruiken we er een paar in een plakwerkje. En anders misschien wat dingen voor buitenspelen?

één jaar geleden

Ik haal alleen maar bij kringloop tweedehands speelgoed.. dan neem ik hem soms mee en dan kiest hij zelf, of ik kies iets wat misschien leuk is (dan is de gok wel prima te doen want het kost toch niet zo veel).

één jaar geleden

Muziekinstrumenten doen het hier goed! Misschien wel oordopjes voor jezelf voorzien 😂

één jaar geleden

Muziek instrumenten heb ik idd op het lijstje staan want ze is gek op muziek. Buiten speelgoed staat ook op de lijst. Nu kan het nog niet in de tuin maar binnenkort word alles aangepakt en dan is de tuin ook veilig voor haar. Knutselspullen ben ik heel eerlijk in 🙈 heb ik zelf absoluut geen geduld voor en dan samen met een baby ook geen tijd voor om dan met haar bezig te zijn 😅. En ik koop het meeste wat ook straks voor onze zoon kan. Dus er word dan jaren plezier van gemaakt. Ook heb ik op mijn lijstje van die soort driehoekige stenen waar ze van alles mee kunnen doen. Kan buiten maar ook binnen.

één jaar geleden

Reactie op LinaLina789

Ik haal alleen maar bij kringloop tweedehands speelgoed.. dan neem ik hem s ...
https://instagram.com/montessori.on.a.budget?igshid=Y2I2MzMwZWM3ZA== Is ook interessant!