14 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb veel kunnen halen bij de prenatal, zelfs nog wat uit de oude wintercollectie met 50%馃槉 bij de H&M hadden ze ook al enkele dingen voor een herfstbaby. Maar moeilijk om nu leuke herfst/winter kleding te vinden, hoop dat er snel wat meer is馃馃徏
4 jaar geleden
Je kan ook kleertjes kopen voor zomer/najaar en dan een rompertje met lange mouwen aangeven. Zo willen wij het ook doen. Dit omdat je baby straks toch vaak binnen zal zijn waar het al lekker warm is en je eventueel een dekentje toe kan geven.
4 jaar geleden
Reactie op Fistchildinlove
Je kan ook kleertjes kopen voor zomer/najaar en dan een rompertje met lange ...
En evt kan je ook leuke vestjes aanschaffen voor over een shirtje met korte/dunne mouwen馃槉
4 jaar geleden
Ik heb veel gekocht bij Nextdirect, geweldig leuke kleren vind ik, en mijn zus stuurde kleertjes.com laatst door wat ik ook echt een aanraden vind -- ze hebben veel in de sale en je kan een filter selecteren specifiek per seizoen. Briljant! Bezorging was ook erg snel
https://www.kleertjes.com/babykleding/?tn_cid=1864&tn_fk_seizoen=winter&tn_sort=&navigationid=1864
4 jaar geleden
Ik heb daarom al redelijk optijd de eerste basics gekocht in de uitverkoop. Ik ben 30 september uitgerekend, dus ook in de herfst. Wij willen niet weten wat het wordt dus dat is nog in de uitverkoop een opgaven geweest. Ik heb ook veel lange mouwen rompers gekocht, een neutraal vestje en veel broekjes dus het is wel gelukt gelukkig haha.
Er staat nu ook veel op vinted of op mp omdat mensen ruimte moeten hebben voor hun zomerkleding van hun kleintje馃槈
Misschien vind je daar nog leuke dingen
4 jaar geleden
Reactie op Clover21
Ik heb veel gekocht bij Nextdirect, geweldig leuke kleren vind ik, en mijn ...
https://www.nextdirect.com/nl/nl/shop/department-childrenswear/size-5662cm-size-56cm-sleeve-longsleeve-isort-score
Hier trouwens een link naar Next, gefilterd op lange mouwen
4 jaar geleden
Hier denk ik dat ik toch echt genoeg 50/56 heb hoor 馃槄
Waarschijnlijk zullen we toch nog best wat krijgen 馃ぃzoals ik al aangaf veel rompers met lange mouwen en broekjes. Aantal truitjes die dun zijn liggen hier bij. De rest hangt uit in de kast 馃グ

4 jaar geleden
Reactie op Lynn1234
Doen jullie deze winter al een winterjasje aan? Of werken jullie met winter ...
Ik doe winterkleding en dan voetenzak. Misschien moet het anders, 0 ervaring馃檲
4 jaar geleden
Reactie op Irrie
waar heb je dat leuke koala pakje vandaag? ik had die op patpat gezien, ma ...
Patpat inderdaad 馃グ heb er al aardig wat besteld en t voelt allemaal goed aan en ook na t wassen blijft t nu in ieder geval mooi. Alleen de maten kloppen niet helemaal maargoed dat vind ik dan niet zo heel erg馃槍 wij hebben op dit moment genoeg kleding om t nog even in de kast te laten hangen als t te groot is 馃槍
Ben alleen nog op zoek naar een unisex jasje maar hoop binnenkort dat de herfst collectie bij de winkels binnen komt en anders bestel ik daar voor een paar euro een simpel jasje haha