11 Reacties

één jaar geleden

Ik zou nu gewoon voor de zekerheid HA bellen. Niet wachten en vooral niet als ze spuugt. Kan buikgriep zijn, maar ik zou naar dokter gaan om hersenschudding uit te sluiten.

één jaar geleden

Ik zou nu gewoon voor de zekerheid HA bellen. Niet wachten en vooral niet a ...
Ja het liefste doe ik dat natuurlijk. Maar de dichtstbijzijnde huisartsenpost zit op 50 minuten rijden van hier.😫😫 vorige maand is de dichtstbijzijnde gesloten in het weekend omdat het te “rustig” was…. Alles om te bezuinigen op de zorg ☹️🙄

één jaar geleden

Bellen voor de zekerheid!!

één jaar geleden

Reactie op alyssa03

Ja het liefste doe ik dat natuurlijk. Maar de dichtstbijzijnde huisartsenpo ...
Is ze suf

één jaar geleden

8x spugen is wel heel erg veel. Ik zou ook zekere voor het onzekere doen. Als ze suf was is dat ook wel echt een teken van een hersenschudding

één jaar geleden

Reactie op rileyK

8x spugen is wel heel erg veel. Ik zou ook zekere voor het onzekere doen. A ...
Nou suf niet echt perse. Wel veel rustig als normaal. En gewoon niet haarzelf. Maarja dat was vanochtend voor de val ook al, toen was ze ook huilerig en hangerig. Dus dan zou het ook kunnen zijn dat ze buikgriep heeft. Maar aan de andere kant ze heeft heel de dag gewoon goed gegeten en na haar fles is ze gaan slapen om 8 uur en om 9 uur begon ze met spugen.

één jaar geleden

Ik ga voor de zekerheid nu wel bellen

één jaar geleden

Reactie op alyssa03

Ja het liefste doe ik dat natuurlijk. Maar de dichtstbijzijnde huisartsenpo ...
Ik heb trouwens hetzelfde gehad buikgriep + vallen. Ze had er 5 dagen last van buikgriep. Al dagen niet overgegeven, maar na de val ineens wel. Na de dokter geweest gelukkig alles was goed. Wij wonen in een dorp en moeten ook naar stad voor dit soort spoedjes. Ik ben daarin een beetje paniekerig. Als ze suf is en zo vaak achter elkaar spugen, kan het zijn dat er iets mis is. Ligt ze nu veel op haar buikje of ze ze eraan omdat ze misschien daar pijn aan heeft? Dat wijst op buikgriep. Zit ze veel aan haar hoofd of oren? Plus suf, braken dan kan het een hersenschudding/bloeding zijn en daar wil je zeker niet te lang mee wachten! Mijn advies bel gewoon even de HA en leg de situatie voor. Ze kunnen tegenwoordig ook dingen doen met een camera aan. Ik had tijdens de pandemie een ongelukje gehad en via de camera werd er gekeken.

één jaar geleden

Reactie op alyssa03

Ik ga voor de zekerheid nu wel bellen
Hey hey! Hoe is het afgelopen? Al weer wat beter met de kleine?

één jaar geleden

Reactie op rileyK

Hey hey! Hoe is het afgelopen? Al weer wat beter met de kleine?
Hey lief dat je het vraagt, ik kreeg een wekadvies van de huisartsenpost maar ze dachten dat het gewoon buikgriep was gelukkig. Ze is nog steeds flink ziek, koorts overgeven en diarree ☹️ hopelijk knapt ze snel op…

één jaar geleden

Reactie op alyssa03

Hey lief dat je het vraagt, ik kreeg een wekadvies van de huisartsenpost ma ...
Och zo sneu voor die kleintjes hè. Beterschap!