588 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Veer9210
Kunnen jullie hierop de Nub theorie zien en wat denken jullie dan?🥰
Meisje. Weet niet hoe ver je bent. Voor 12 weken staan de meeste nubs is meisjes positie
3 jaar geleden
Reactie op r1997
Wie weet het hier de nub
De nub is niet zichtbaar, sorry
3 jaar geleden
Reactie op r1997
Bij deze wel?
Wat ik begrijp is de nub de overgang van het kontje naar de beentjes. Als die rond omhoog afloopt is het (waarschijnlijk) een jongetje en als die heel rechtdoor loopt is het een meisje. Dit kan je alleen goed zien als je de baby van de zijkant ziet en de billetjes en de benen allebei goed ziet. Op deze echo zie je de baby van de voorkant en op je andere echo zie je niet goed hoe de beentjes aansluiten op de billetjes. *Iemand corrigeer me als ik het niet goed zeg!
3 jaar geleden
Reactie op r1997
Bij deze wel?
Nee, je hebt echt een dwarsdoorsnede nodig. De nub zit tussen de beentjes (en wordt het geslacht, dus op die plek zit ook de nub). Vanaf de zijkant, als je een dwarsdoorsnede ziet, dan zie de nub in een bepaalde graden staan. Omhoog is een jongens, laag is een meisje. Meer uitleg over de nub theorie krijg je in de start post. Hier staat precies uitgelegd wat voor echo foto je kunt gebruiken om de nub te zien
3 jaar geleden
Reactie op Angeco
Wat ik begrijp is de nub de overgang van het kontje naar de beentjes. Als d ...
De nub is echt het geslacht wat zich vormt en niet de overgang tussen kontje en benen. Kijkend naar de graden waarin de nub staat tegenover de ruggengraat bepaald of het een jongens of meisjes nub is