6 Reacties

9 maanden geleden

Hang in there! Jullie doen het fantastisch, dit is zo normaal peutergedrag, maar zo pittig voor papa en mama. Wij hebben dit een aantal weken geleden gehad. Die heftigheid duurde een aantal dagen. Nu wil hij nog steeds links en rechts, ja en nee tegelijk maar zijn reactie is minder heftig als het niet kan. Ik weet ook niet goed wat er gebeurde of aan de hand was maar ik vond dit ook zo opvallend. Na een kleine week werd het beter🙏

9 maanden geleden

Reactie op Maria29

Hang in there! Jullie doen het fantastisch, dit is zo normaal peutergedrag, ...
Het is nu sinds een week zo erg, ik hoop dat wij er ook bijna door zijn 🙏🏻 hij krijgt denk ik wel een kies door, dus dat helpt natuurlijk niet. Maar wij zijn echt op. Hebben gewoon GEEN me-time of we-time. Heel de dag werken of bij zoontje zijn op een paar uurtjes onderbroken slaap, tijdens een dutje (als dat al lukt) proberen huishouden bij te houden want ‘s avonds is het gewoon een gevecht tot middernacht en we zelf moeten gaan slapen. Het huis is een puinhoop, heb nergens nog energie voor. Ik ga toch dit weekend proberen te gaan sporten en met vriendinnen af te spreken, moet echt eventjes een pauze nemen pfff

9 maanden geleden

Herkenbaar!!

9 maanden geleden

Hier ook er midden in, geen idee wat er gebeurd maar afgelopen nacht van 1.30 tot 5.00 gehuild/geschreeuwd.

9 maanden geleden

Hier ook 🫠

9 maanden geleden

Och hier ook 🙈 alleen de nachten gaan gelukkig wel goed (afkloppen 🤞) maar overdag wil hij alles tegelijkertijd maar ook niks: mama tillen o nee toch zelf lopen, o nee toch niet... Niet slapen, uit bed, o toch wel slapen.... Niet tanden poetsen, o toch wel.. En dan toch weer niet. En boos worden... 😂😫