1027 Reacties

2 jaar geleden

Nou ik zal deel 2 maar openen met een knaller: vannacht na 3.00 niet meer geslapen 😭. Tot 5.30 met haar bezig geweest en toen sliep mevrouw, maar ik niet meer 😵‍💫. Ik hou mn hart vast voor vannacht… nieuwe tanden zijn in aantocht

2 jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Nou ik zal deel 2 maar openen met een knaller: vannacht na 3.00 niet meer g ...
Oh neeee 💔💔💔 hopelijk vannacht beter, veel sterkte!!

2 jaar geleden

Hier gaat het inslapen de laatste tijd enorm slecht. Tijdens mijn zwangerschap luisterende ik veel rustgevende muziek als ik in bed lag. Mijn vriend was vaak avond aan het werk dus het hielp mij inslapen. Sinds deze week gebruik ik het als ze na een uur nog aan het spoken is. 2 van de 3 keer sliep ze nu binnen 5 minuten. Ze moest er even aan wennen https://m.youtube.com/watch?v=1bLTSokZHsU

2 jaar geleden

Nou ik zal deel 2 maar openen met een knaller: vannacht na 3.00 niet meer g ...
Hier precies hetzelfde maar dan vanaf 4:00… ze was zó druk met staan en er komen ook nieuwe tanden aan. Duimen voor vannacht 🤞🏼 al hoop ik er niet teveel van

2 jaar geleden

Reactie op Meisjesmamma

Hier precies hetzelfde maar dan vanaf 4:00… ze was zó druk met staan en er ...
Ik snap er echt niks van. Dit was een prima nacht. Ze heeft nu van 20.00-4.30 geslapen, na voeden halfuur onrustig en toen van 5.15-7.30 en moest ik haar wakker maken 🤷‍♀️! Wat een verschil. Wel een zetpil gegeven… Hoe ging het bij jou?

2 jaar geleden

Ik snap er echt niks van. Dit was een prima nacht. Ze heeft nu van 20.00-4. ...
Oh wat chill zeg! Hier ook beter: 19:30 tot 4:45 geslapen. En daarna nog van 5:45 tot 7:15. Ik trek alleen zo’n enorm hyperactief uur aan t eind van de nacht zo slecht 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Meisjesmamma

Oh wat chill zeg! Hier ook beter: 19:30 tot 4:45 geslapen. En daarna nog va ...
Wat fijn om te lezen! Mag ik vragen wat je dan doet om te zorgen dat ze verder slaapt? 🙈

2 jaar geleden

Reactie op LauraVks

Wat fijn om te lezen! Mag ik vragen wat je dan doet om te zorgen dat ze ver ...
Haha helemaal niks eigenlijk, ofja uiteindelijk niks meer. Gisternacht ging ze pas na 2u weer slapen, afgelopen nacht na 1u. Eerst probeer ik haar te voeden en terug te leggen. Dat was krijsen. Dus even gewiegd, maar ze bleef wakker. Weer teruggelegd. Krijsen. Daarna mee naar ons bed. Daar ging ze helemaal loco met steeds op mij klimmen en gaan staan 🥲 uiteindelijk was ze moe en ging ze slapen.

2 jaar geleden

Reactie op Meisjesmamma

Haha helemaal niks eigenlijk, ofja uiteindelijk niks meer. Gisternacht ging ...
Af en toe leg ik haar weer even neer trouwens, in de hoop dat ze dan blijft liggen… werkt vaker niet dan wel 🙃 voelt dus vooral of ik haar haar gang laat gaan en zelf vrij weinig “doe”

2 jaar geleden

Uh oké dit mag ook gedeeld worden, kleine hier heeft voor het eerst een ruk gedaan van 8 uur (en ook nog eens op eigen kamer) EN HOE DAN? Wel mega volle borsten. En voel me om half 6 mega uitgeslapen hahaha. Wat een cadeau dit 😍

2 jaar geleden

Onze baby had een geweldige nacht. Van 19.30-4.00 en na voeding direct in slaap tot 6.45. En deze mama… heeft vanaf 4.00 naar het plafond liggen staren. Why 😭😭 ik ben hartstikke moe

2 jaar geleden

Onze baby had een geweldige nacht. Van 19.30-4.00 en na voeding direct in s ...
Herkenbaar! 😘 je bent niet alleen; frustrerend he..

2 jaar geleden

Tjonge ff los van doorslapen wat ze sws niet doet. Net ff 2.5 uur bezig geweest om haar in slaap te krijgen. Niets anders gedaan dan anders, ze was zeker wel moe genoeg. Maar ik trok t ff niet meer halverwege en heb mn partner gestuurd wat voor haar wss weer verwarrend was want ze dacht hey spelen! Al met al duurt t daardoor nog langer. Drukt me ook weer ff met de neus op de feiten dat ze alleen met mij gaat slapen. En ja 99% van de tijd heb ik er vrede mee en denk ik go with the flow maar soms is echt mn geduld op. Hebben we ook net morgen een verjaardag ver van huis, en dan is mevrouw al vermoeid..nouja we overleven t vast weer.

2 jaar geleden

Reactie op SF

Tjonge ff los van doorslapen wat ze sws niet doet. Net ff 2.5 uur bezig gew ...
Ja dat is lastig, ik ben ook degene die haar inslaap krijgt en dat is niet altijd even makkelijk.

2 jaar geleden

Onze baby… heeft doorgeslapen 😳😳. 10 uur lang geslapen. Wat de F. Na de afgelopen twee maanden lang echt vreselijke nachten op en af, doorslapen was het sowieso nooit. Het is vast eenmalig (altijd als ik iets positiefs schrijf 🙊), maar ik wil het tóch delen omdat het mij bevestigd dat het gewoon kan; zonder trainen, zonder oefenen, zonder actieve veranderingen. Niks voor gedaan…

2 jaar geleden

Onze baby… heeft doorgeslapen 😳😳. 10 uur lang geslapen. Wat de F. Na de ...
Whaaaaaat? 😅😅

2 jaar geleden

How al te snel op enter gedrukt. Wat ongelofelijk fijn voor jullie!! Wat een mijlpaal. En inderdaad precies wat je zegt, het lukt dus ook op deze manier. Heel mooi om te horen en geeft hoop! Nu jij zelf nog 😉

2 jaar geleden

Dat is fijn 🙄

2 jaar geleden

Reactie op F-8

How al te snel op enter gedrukt. Wat ongelofelijk fijn voor jullie!! Wat ...
Nou hè. Geeft hoop. Ook voor als het hier weer minder wordt. Wat we trouwens wél hebben gedaan: op basis van de fijne en gentle slaap instagrams; ochtend dezelfde tijd opstaan met een range van 20min (tenzij ze vroeger wakker is, maar dus niet ‘uitslapen’ tot na 7.00) en haar dutjes overdag bij elkaar niet langer dan 3u laten zijn (met ook wel wat speling). Deze regels betekenen natuurlijk niet dan dat er dan wordt doorgeslapen (I wish 😂), maar merk echt dat haar slaapdruk hoog genoeg moet zijn in de avond. Voor haar lijkt op normale dagen 12-13 uur slaap genoeg te zijn. Dut ze lang of is ze te vroeg naar bed gegaan, dan is ze om 4.30/5.00 gewoon te wakker om nog in te slapen (al helemaal met wat ongemak)!

2 jaar geleden

Yesssssss, wat heerlijk!! 🙌🏽 Gewoon omdat (ze) het kon!