1027 Reacties

2 jaar geleden

Nou ik meld me weer hier hoor 😩. Twee weken hele rustige nachten met zelfs ‘doorslapen’. Ik ging elke avond wel naar bed met spanning ‘vannacht zal het vast weer voorbij zijn’, en jahoor… elke 45min is het feest. Zit nu zelf maar rechtop in bed wakker om 4.30 met een baby op me die anders alles bij elkaar krijst. En ik trek het zó slecht… ik wil dit niet meer en ik heb hier zo geen zin meer in.

2 jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Nou ik meld me weer hier hoor 😩. Twee weken hele rustige nachten met zelfs ...
Dat is inderdaad erg vermoeiend, hopelijk kan je straks wat bij slapen

2 jaar geleden

Ook in slaapregressie misschien? Kan me voorstellen als je weer even mee hebt kunnen maken, hoe het óók kan gaan. Dat deze nachten dan extra killing zijn. Maar ze kan het dus wel, jullie meisje! Hou je daar aan vast! Ze gaat het weer doen! Voor nu, manlief aan het werk zetten en dutjes doen!

2 jaar geleden

Reactie op Bosje02

Anne-Sophie slaapt steeds langer aan èèn stuk, wat erg fijn is. Echter waar ...
Bij jullie nog steeds 5u of ook weer gewoon "uitslapen" tot 6? 🤪

2 jaar geleden

Ik wil absoluut niet impliceren dat het ook maar ergens jullie "schuld" is, maar misschien toch goed om te kijken naar hoe je die spanning bij jezelf verminderd? Als ik er gespannen insta is mijn zoontje namelijk ook veel minder relaxed 's nachts.. ze voelen dat zo aan! Als ik ontspannen ben wordt hij nog steeds wel soms wakker of is er iets, maar lukt het veel beter om hem weer rustig in slaap te krijgen en in z'n eigen bedje te leggen/laten. Verder, gewoon sterkte! Super zwaar..

2 jaar geleden

Reactie op Lappenpopje

Ik wil absoluut niet impliceren dat het ook maar ergens jullie "schuld" is, ...
Ik snap heeeeelemaal wat je bedoelt! Dat is echt zo. Moet zeggen dat we vannacht elkaar goed hebben afgewisseld en de rust bij haar konden bewaren. Maar soms borrelt het van binnen ook. Ik heb daar niks aan eigenlijk, maar zij al helemaal niet natuurlijk. Ik merk dat het bij mij zo scheelt of ik uit mn diepe slaap wakker wordt gemaakt (dat was nu 2x het geval) of dat ik licht slaap. Ben in dat eerste geval zo grumpy en gedesoriënteerd 🤯. Ik kan me dan echt verliezen in ‘gaaaaan we weer’. Ik vind die eerste rotnacht na een rustige tijd altijd het zwaarste. Heb nu om 5.00 maar mn vakantie fotoboek gemaakt met haar slapend op me 😅

2 jaar geleden

Ik snap heeeeelemaal wat je bedoelt! Dat is echt zo. Moet zeggen dat we van ...
Heel herkenbaar hoor! Na meerdere rot nachten gaat de berusting hier ook altijd beter en hebben we een soort ritme en meer rust erin 😅 maar die eerste is het zwaarst.. Ergens stiekem diep van binnen hoop je toch dat het nu eindelijk eens rustig blijft 🙂 Ach, de puber van 15 hier in huis komt nu pas z'n bed uit rollen dus nog maar 14 jaar en dan kunnen we weer uitslapen 😂

2 jaar geleden

Hoi welkom terug! 😜 Pittig!! Vooral die “eerste keer” weer. Hopelijk even een eenmalig iets. Heb je enig idee wat er aan de hand was? Nou top heb je het vakantieboek ook weer klaar 😉 Hier afgelopen nachten ook heel onrustig wisselend in haar bedje en bij mij. We hebben voor het eerst een “kdv hangende snottebel met koorts kind” 🙈 eerste virusje te pakken van de veeeele die nog zullen volgen.

2 jaar geleden

Reactie op Lappenpopje

Heel herkenbaar hoor! Na meerdere rot nachten gaat de berusting hier ook al ...
Hahaha hier ook de middelste (15 jr) Was jaaaren rond 6u wakker en die knort nu makkelijk tot 12u.

2 jaar geleden

Deze nacht ineens doorgeslapen tot iets na 6u, tutje gegeven en dan tot 8u 👀 ik had homeopathische druppels gegeven, toeval of niet 🙈 ik geef ze vandaag alleszins weer. Dit deed zooo goed!

2 jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Bij jullie nog steeds 5u of ook weer gewoon "uitslapen" tot 6? 🤪
Het is een kwartier later vandaag, 5:15. ik hoop niet dat het met wintertijd rond vier uur wordt 😅

2 jaar geleden

Wat zijn dst voor druppels? Super fijn zeg!! Hoop dat dat hier na bijna een jaar ook eens zal gebeuren

2 jaar geleden

Reactie op YaVa

Wat zijn dst voor druppels? Super fijn zeg!! Hoop dat dat hier na bijna een ...
Viburcol van het merk Heel. Ik werk in de apotheek en toevallig kwam daar een vertegenwoordiger van langs en gaf wat uitleg. Ik dacht ik probeer het eens 😅 is voor onrust, doorkomende tandjes ook.. en toeval of niet maar deze nacht ook geslapen van 20u tot 7.30. Of het zo blijft weet ik niet, maar elke nacht extra is al mooi meegenomen 😅

2 jaar geleden

Je zou ons hier nu moeten zien zitten.. mevrouw wilde alles behalve slapen en weer even naar beneden verhaald. Die stapt keihard gillend en roepend nu met dr loopwagen heen en weer en rolt en gilt van plezier over ons heen op de bank. En wij kijken elkaar halfdood aan m ‘HOE DAN.. wanneer is ze moe 😳. IK ben moe’ en we willen stiekem zo graag house of the dragon kijken… maar onze dame denkt daar héél anders over 🙄😭. Ow wat verlang ik naar die rustige avonden en nachten

2 jaar geleden

Je zou ons hier nu moeten zien zitten.. mevrouw wilde alles behalve slapen ...
Hahaha slapen is voor baby’s mama! Ook hier staat het begin beeld van house of the dragon inmiddels al een half uur stil op de tv. 😂 Ik zit met een slapend meisje op me in de schommelstoel in haar kamer die kei en kei hard gaat huilen zodra ik haar in haar bedje wil leggen. Kan naar die serie fluiten vandaag ben ik bang. Het slapen ging even tijdje echt goed, maar pfoew afgelopen week echt suuper onrustige nachten en heeft enorme mama plak honger . 🤷🏼‍♀️ Op naar weer meer rust, ook die komen weer 🙌🏻

2 jaar geleden

Niet dat het ooit heel anders is geweest maar ik heb weer een duidelijk 'aan me vastgeplakt' baby. Om de 2 uur huilend wakker en in zijn bed slapen lukt totaal niet... 11 maaden regressie.?

2 jaar geleden

Reactie op Arzum

Niet dat het ooit heel anders is geweest maar ik heb weer een duidelijk 'aa ...
Oh dat is hier bijna normaal 🙈😅

2 jaar geleden

Reactie op Arzum

Precies hetzelfde hier afgelopen week!

2 jaar geleden

Reactie op Arzum

Lijkt op onze nachten 🙋🏼‍♀️ mijn partner zit nu net weer in de nachtdiensten, omdat de nachten weer "beter" waren 😅🙄 deze mama is moe heuuuul moe 😴😴😴

2 jaar geleden

Reactie op Arzum

Echt precies hetzelfde sinds 3-4 nachten. We hadden daarvoor 2 mega goede weken met de stille hoop ‘zou het voorbij zijn’. Nou nee 😭