1027 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op F-8
Hahaha slapen is voor baby’s mama!
Ook hier staat het begin beeld van ho ...
Hier echt exact hetzelfde. Gister 1,5u bezig geweest met dr naar bed brengen en zo’n uur in de schommelstoel gezeten. Op mijn schouder direct in slaap maar zodra in dr wegleg direct wakker en paniek… 😩 wat kijk jij er heerlijk positief naar! 😁 soms denk ik echt: wat doen wij verkeerd dat ze nooit zelfstandig in slaap valt..
2 jaar geleden
Reactie op Pannenkoekplantje
Je zou ons hier nu moeten zien zitten.. mevrouw wilde alles behalve slapen ...
Haha, hier ook! Bij het in slaap wiegen trok ze steeds de speen uit haar mond, keek me recht aan en zei "bah"
Ze was duidelijk niet van plan om te gaan slapen🤣
Half uurtje eruit gehaald en daarna gelukkig in slaap kunnen voeden.
Gewoon 0 slaap signalen en mega actief 🤷🏻♀️
2 jaar geleden
Reactie op Spannendetijd
Haha, hier ook! Bij het in slaap wiegen trok ze steeds de speen uit haar mo ...
Oh ja, ik vergeet erbij te zeggen dat de speen vervolgens natuurlijk wel de kamer door werd gesmeten 😂
2 jaar geleden
Reactie op Spannendetijd
Haha, hier ook! Bij het in slaap wiegen trok ze steeds de speen uit haar mo ...
Nou wat bizar om van iedereen zoveel onrust weer te lezen.
Ik gun jullie beter maar het helpt me zo om te lezen niet ‘alleen’ te zijn.
We doen niks verkeerd, onze baby’s hebben ons nodig en geven dat heel duidelijk aan. Ik wil het niet anders doen, ik wil alleen gewoon slapen haha 😂. Vannacht was ook niet zo best hier… oh wat voelt 7u aan één stuk slapen al weer ver weg.
Mn vriend was gisteravond ook even heel streng: ze heeft ons gewoon nodig, ze is pas 11 maanden, leuk is anders, maar suck it up!!
🙊 okee okee..
2 jaar geleden
Hier ook weer stukken vaker wakker dan normaal. Ze lag steeds heel onrustig en ging steeds rechtop zitten of kruipen. Ik denk wel elk uur. Als ik haar dan pakte en teruglegde krijzen en weer slapen, tot het weer opnieuw begon. Ook t middagdutje ging met wat meer strijd en was korter dan anders
2 jaar geleden
Je zou ons hier nu moeten zien zitten.. mevrouw wilde alles behalve slapen ...
Nou alsof ik ons kindje lees!! Bizar, echt van mam, ik slapen? Het is feest!! Keihard lachen en gieren! Wilde net lekker serie gaan kijken.. even er doorheen dus..💪🏼 We kunnen dit!!
2 jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
Hier echt exact hetzelfde. Gister 1,5u bezig geweest met dr naar bed brenge ...
Ten eerste je doet niets verkeerd❤️
En dat lukt me ook echt niet altijd hoor haha Alleen ik merk bij mezelf op dit moment heel sterk dat het voelt alsof het eind nadert van deze momentjes en probeer ik ze ook te omarmen? Ik ga deze momentjes later zo missen. Zo n klein heerlijk meisje in me gekropen op de schommelstoel en alleen maar bij mij in bed willen slapen ‘s nachts momenteel.
Andere kant gaat het ten koste van onze ontspannen avondjes samen na een werkdag en m’n nachtrust 😴 Dat omarm ik een stuk minder 😉
2 jaar geleden
Reactie op F-8
Ten eerste je doet niets verkeerd❤️
En dat lukt me ook echt niet altijd h ...
Ik vond haar gister ineens al zó groot op m’n schouder toen ik in de schommelstoel zat.. was toch wel even een momentje 🥺 ik ga ook m’n best doen het te omarmen!
2 jaar geleden
Laatste tijd gaat slapen beter. Nog 1 nachtvoeding, dus dat is wel te overzien. Probleem is nu tandjes icm met waarschijnlijk buikgriep. Elke nacht sowieso een spuitluier en moeten we hem wakker maken. Ben in ieder geval blij dat het eerste deel van de avond beter gaat en hij van ongeveer 8 tot 12 slaapt. Vaak moeten we hem nog wel een beetje helpen, maar ook ik omarm dat deze fase van lekker warm bij mama voorbij zal gaan.
2 jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
Ik vond haar gister ineens al zó groot op m’n schouder toen ik in de schomm ...
Vorige week kreeg ik de nieuwsbrief van Liefde van een moeder met de tekst die ze onder deze post ook schreef. Heb ‘m net weer even doorgelezen:
https://www.instagram.com/p/Cirnl8wqV_p/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
We zijn maar even zó nodig. ❤️
2 jaar geleden
Voorheen sliep onze kleine antidoornroosje zo gemiddeld tot 05:30, en dat vonden we wel eens wat vroeg. Sinds twee weken slaapt ze van 19:30 tot 23:00, om dan vervolgens nergens anders meer te willen slapen dan bij papa of mama.
Ik verlang weer even naar de nachten dat ze gewoon volledig in haar eigen bed doorslaapt tot 05:30🥲
2 jaar geleden
Weer. Zo’n. Kutnacht. 😳😳😳. Vanaf 3:45 wakker en niet meer geslapen, nu om 5.30 maar naar beneden. Zij alleen maar huilen en natuurlijk hartstikke moe. Hoe dan….. ik ben er zo klaar mee.
Ik wil een normaal slapend kind, punt.
2 jaar geleden
Weer. Zo’n. Kutnacht. 😳😳😳. Vanaf 3:45 wakker en niet meer geslapen, nu o ...
💛💛💛
2 jaar geleden
Nouuu, onze 1e vakantie nacht was ook feest hoor. Overdag in totaal 40min geslapen in de draagzak en 's'avonds van half 1 tot 3u bezig geweest om haar slapend in bed te krijgen.
🤞🏼 Dat het vanavond beter gaat en ze gewoon moet wennen
2 jaar geleden
Reactie op Spannendetijd
Nouuu, onze 1e vakantie nacht was ook feest hoor. Overdag in totaal 40min g ...
Ja vast wel! De eerste twee nachten was even onze draai samen vinden en daarna ging het gewoon zoals thuis ☺️ fijne vakantie!
2 jaar geleden
Zucht… en van een drama nacht rollen we door in een ellendige avond. Helemaal kak. Ik weet niet meer hoe ik het geduld of de energie hier voor op moet brengen 😳, mn vriend heeft het nu overgenomen zodat ik even kan ademen. Ik keek al op tegen de nacht maar nu wil ik al helemaal niet meer. Wanneer stopt dit?
Twee weken mogen proeven aan rust en prima slaap en het is weer gedaan met de rust. Echt wat de f.
2 jaar geleden
Zucht… en van een drama nacht rollen we door in een ellendige avond. Helema ...
Heb je enig idee of er in die 2 weken iets anders was in haar dag? Wellicht was het niet helemaal toeval maar speelt er toch iets mee wat je zou kunnen achterhalen. Dat hoop ik in ieder geval voor jullie!!
En sowieso, heel veel sterkte en je kan het 💪🏻
2 jaar geleden
Zucht… en van een drama nacht rollen we door in een ellendige avond. Helema ...
Hoe zien de drama nachten eruit? Hier ook vreselijk. Slaapt niet in eigen bed, om de uur of 2 uur wakker, moeilijk in slaap krijgen. En Nog nooit doorgeslapen.. ben kapot😔