1027 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Lappenpopje
Heb je enig idee of er in die 2 weken iets anders was in haar dag? Wellicht ...
Ik kom er niet achter… eerste week was de tweede helft vd vakantie en de tweede week was thuis; zelfs met overgang van onze kamer naar vloerbed in eigen kamertje ging het zo rustig (met soms een nachtvoeding).
Ze is deze dagen wel bezig met los staan en tand 5 is eindelijk echt door en nr 6 en 7 zitten te duwen. Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat die dingen dit soort heftige nachten veroorzaken 😩. Ik denk af en aan al weeeeken dat het tandjes zijn 😅
2 jaar geleden
Reactie op Arzum
Hoe zien de drama nachten eruit? Hier ook vreselijk. Slaapt niet in eigen b ...
Ach wat pittig ook zeg, zo balen… het is de afgelopen dagen van bedtijd tot 22.00 een en al onrust, huilen etc. en dan slaapt ze even tot 01.00 en dan elk 1-1.5u wakker met heeeel lang onrust, huilen en draaien. Ben dan telkens gerust een uur verder en dan begint dus na 1u het circus weer opnieuw.
Ik vind het voor haar ook echt zo sneu maar ik ben kaaaaaapot moe. Ik voel me echt overreden door een vrachtwagen. Zoals in die eerste maanden.
2 jaar geleden
Reactie op Pannenkoekplantje
Ik kom er niet achter… eerste week was de tweede helft vd vakantie en de tw ...
Die tanden kunnen volgens mij wel echt heel erg meespelen in de nachtelijke onrust, is hier altijd deels in ieder geval de verklaring. Volgens mij doet dat ook veel meer zeer als ze liggen, ook tijdens verschonen bijvoorbeeld.
Hopelijk keert er weer wat meer rust terug als deze weer door zijn 🙈
2 jaar geleden
Reactie op Pannenkoekplantje
Ik kom er niet achter… eerste week was de tweede helft vd vakantie en de tw ...
Oh man.. echt zo pittig dit voor jullie. Mochten het de doorkomende tandjes zijn, hebben jullie een zetpil voor de nacht al overwogen om te geven? Misschien kan dat net even de scherpe randjes er vanaf halen.
Hoe is het afgelopen nacht gegaan?
2 jaar geleden
Reactie op F-8
Oh man.. echt zo pittig dit voor jullie. Mochten het de doorkomende tandjes ...
Ja als we denken dat het tandjes zijn dan een zetpil. En heb het idee dat het dan beter gaat.
Uiteindelijk de draagzak gepakt en ze was in 5min KO (toen was het wel al half elf…) en vervolgens tot 5.00 geslapen 😳. Twijfel bijna of ik haar nou eerder gewoon niet gehoord heb omdat ik zo vast sliep…
2 jaar geleden
Reactie op Bosje02
Ik heb eindelijk tot 7uur kunnen uitslapen 😊 ipv rond vijf uur. Ben benieu ...
Wat heerlijk 😍!
2 jaar geleden
Na weer een nacht waarbij mevrouw nergens anders wilde slapen dan bij papa of mama..stelde ik haar de vraag "wanneer denk je weer in je eigen bed te kunnen slapen?"
Als antwoord kreeg ik een dikke knuffel en een hele natte kus. Ik denk dat dit betekende "voorlopig niet" 😅 Maar goed..het liet mij wel weer even de afgelopen lange nacht vergeten.
2 jaar geleden
Reactie op Kred
Na weer een nacht waarbij mevrouw nergens anders wilde slapen dan bij papa ...
Oh al die verschillende emoties en gevoelens die je in een kort tijdsbestek kan voelen met dit soort nachten hè… echt een mindfuck 😣😣
2 jaar geleden
Hoi! 's Nachts gaat gelukkig weer redelijk goed. Nu is alleen overdag een drama. 2x 15 minuten😱 Hij is verder gewoon vrolijk en laat niet zien dat hij moe is of iets dergelijks. Toch lijkt mij een half uur slaap overdag toch niet ideaal. Iemand idee wat dit zou kunnen zijn en hoe ik dit kan oplossen?
2 jaar geleden
Reactie op Papfles
Hij was vannacht weer doorgelekt. Na het omkleden wilde hij niet meer slape ...
Zo dit heb ik dus ook! Ik ben eigenlijk echt geen snoepkont (geef mij maar chips 😬) maar de afgelopen weken pffff 🍫 🍬 🍭 . En die suikerdip daarna is zo vervelend…
2 jaar geleden
Wij hadden vannacht… een rustige nacht 😳! Van 22.00-6.00 kunnen slapen, ongelofelijk 😍
2 jaar geleden
Okey help.
Mijn dochtertje sliep elke nacht goed door. Nu sinds gisteren slaapt ze nog amper.
Gisterennacht van half 12 tot 3 uur wakker geweest. Toen weer om 6 uur.
Nu was het om half 10 wakker tot kwart over 11 en heb tot nu toe max 2 uur slaap gehad want ze is elke keer wakker tussendoor.
Fles of speent helpt niet.
Af en toe wakker vind ik echt niet erg. Dat ze doorsliep had ik veel geluk mee. Maar van heel veel naar amper slapen is heel heavy.
En ook echt geen idee hoe dit komt.
Kiezen of tandjes geven dit probleem niet want ze heeft pas net 2 kiezen door en merkte je niets van.
2 jaar geleden
Reactie op Sandy1986
Okey help.
Mijn dochtertje sliep elke nacht goed door. Nu sinds gisteren sl ...
Ow wat rot hè… vreselijk.
Hier ook een week zo pittig en nu ineens weer rustig!
Kan het iets anders zijn? Verlatingsangst? Een nieuwe skill oefenen of mentale sprong?
Hier waren het deels dus wel tandjes en zie echt ander gedrag bij haar, ze lijkt gewoon écht enorm gegroeid in die week ofzo haha.