1027 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Spannendetijd
Wat naar! Die kleintjes zijn zo vaak ziek/verkouden/ tandje/sprongetje noem ...
Thanks! Gelukkig hier ook een ander ukkie van 2 die niet perfect slaapt dus veel begrip en daarnaast de hulptroepen. Dat is echt heel fijn en ik waardeer het enorm.
2 jaar geleden
Reactie op SF
Zijn er ook mamma's die hun baby echt zelf naar bed moeten brengen? Bij mij ...
Ja ik zit met precies hetzelfde, vooral bij verjaardagen in de avond. Krijg vaak de opmerking of mijn man haar niet naar bed kan brengen of een oppas/logeren, dat gaat niet want ze drinkt minstens driekwart haarzelf in slaap bij mij in de avond. We hebben het wel een paar geprobeerd dat mijn man haar naar bed bracht en dat accepteert ze niet, ook niet als ze veel afgekolfde melk van hem heeft gehad. Terwijl ze bij mij vaak binnen 10minuten in slaap valt (drinkt dan nog wel een tijdje actief door). Laten huilen is voor ons echt geen optie, ook niet voor vijf minuten.
Zodoende ben ik elke avond bij haar.
2 jaar geleden
Reactie op Bosje02
Ja ik zit met precies hetzelfde, vooral bij verjaardagen in de avond. Krijg ...
Tis toch stom als je zelf dan al aangeeft dat het niet kan dat mensen aan blijven dringen met oppas of kan je man niet etc..
Mijn dochter is zelfs nog een flesweigeraar wat ik nu geaccepteerd heb omdat ze overdag wel op een andere manier aan voedsel komt mocht ik werken maar voor t naar bed gaan natuurlijk niet...ook elke keer de vraag hoe gaat het nu met drinken
2 jaar geleden
Reactie op SF
Tis toch stom als je zelf dan al aangeeft dat het niet kan dat mensen aan b ...
Ja dat is wel eens vermoeiend, de meeste mensen in mijn omgeving gaven niet lang bv of alleen maar kv. Ieder heeft zijn eigen opvoedstijl en doen wat voor hun goed voelt. Maar ook onze manier van opvoeden waar wij heel bewust voor hebben gekozen is niet echt standaard in de huidige maatschappij. ik denk dat ze het soms echt niet snappen.
Ik ben blij dat het zo goed gaat en ik een tevreden en veilig gehecht kindje heb. Ons kind gaat voor en later wordt er steeds meer mogelijk op dat gebied.
2 jaar geleden
Ik wil niet meer 😵💫😵💫😵💫. Weer drama nacht op vakantie. Ze kan hier niet veilig tussenin dus dan maar om 2.00 op mn telefoon om wakker te blijven in de hoop dat ze op me wél in slaap blijft.
Ik weet nu al dat iedereen in NL zal vragen of ik wel op vakantie ben geweest want ik zie er níet uit door de vermoeidheid 😑. Ik ben zo klaar hier mee.
2 jaar geleden
Reactie op Pannenkoekplantje
Ik wil niet meer 😵💫😵💫😵💫. Weer drama nacht op vakantie. Ze kan hier ...
Ahh niet fijn he… kun je elkaar smiddags even afwisselen zodat je smiddags even kan gaan liggen? Powernap is vaak toch even fijn. Het haalt niet de nacht in, maar kan wel helpend zijn om de dag een beetje vol te houden
2 jaar geleden
Pff, wat vreselijk! Je kijkt zo erg uit naar de vakantie en dan gooit zoiets echt roet in het eten. Is ze nog ziek? Of voelt ze zich niet veilig genoeg in het nieuwe bedje/ kamertje?
Ik ben niet bekend met het samen slapen maar is er een manier om dit wel werkbaar te maken?
2 jaar geleden
Nee wat kut dit voor jullie! Ik hoop dat je op wonderbaarlijke wijze toch nog iets hebt kunnen slapen en anders idd dutjes meepakken vandaag.
Wat maakt het dat ze niet bij jullie in bed kan liggen? Zijn het 2 losse bedden?
2 jaar geleden
Ohh ik voel met je mee 😢 Ik weet niet of het helpend of ontmoedigend werkt om te weten dat je niet de enige bent.. Wij hebben na 6 dramanachten kamperen zo de boel weer ingepakt en naar huis gegaan, ik trok het echt niet. Dan liever in onze eigen omgeving waar ze op dit moment een stuk beter slaapt.
2 jaar geleden
Ahh nee zo naar.. Waarschijnlijk hebben jullie alles al bedacht wat wel of niet kan, maar is er een optie om met bedden te schuiven? Wij hadden in ons vakantie huisje een soort co sleeper gecreëerd met een extra 1 persoonsbed. Werkte voor ons toen goed gelukkig.
2 jaar geleden
Reactie op happy96
Ohh ik voel met je mee 😢 Ik weet niet of het helpend of ontmoedigend werkt ...
Ach jeetje wat balen voor jullie ook zeg…
Wij zijn met familie weg en zeiden vanochtend tegen elkaar dat we het met zn 3en niet getrokken hadden omdat je dan nooit een break hebt. Hoe zuur kom je dan terug van ‘vakantie’. Pittig zeg. Nu kunnen we even afgelost worden overdag om nog heel soms een soort van te ontspannen 😅😅.
Thanks allemaal voor de lieve woorden. Het is wat het is, maar om 2u ‘s nachts kan ik niet meer relativeren 😑😑
2 jaar geleden
Reactie op F-8
Nee wat kut dit voor jullie! Ik hoop dat je op wonderbaarlijke wijze toch n ...
Een grote spleet tussen een heel zacht hoofdbord en een iets te zacht matras waardoor ik bang ben dat ze daar tussen eindigt met haar hoofd/neus en rebreathing kan gebeuren. Misschien overdrijf ik maar ik slaap dan óók niet als ze daar ligt. Vandaag toch maar even bedenken hoe we het veiliger kunnen maken
2 jaar geleden
Ach jeetje wat balen voor jullie ook zeg…
Wij zijn met familie weg en zeide ...
Ah wel fijn dat je inderdaad soms even kunt ademen doordat je met familie bent. Neemt niet weg dat je altijd zelf de druk van de verantwoordelijkheid zal voelen. Hopelijk kan je wel een klein beetje genieten van de andere aspecten van jullie vakantie!
Kan je de matrassen van de bedden niet gewoon op de grond mikken? #vloerbedtotherescue
2 jaar geleden
Reactie op Spannendetijd
Wat erg! Door de jeuk of zo ziek ervan? Een badje van havermout schijnt te ...
Jeuk en ziek. Vanochtend lijkt ze zich iets beter te voelen, maar de nacht was weer een hel..
Ik mag eigenlijk niet klagen hoor, want ons meisje komt normaal maar 1x per nacht en dat is natuurlijk al hartstikke knap. Maar ben gewoon ineens zo gesloopt..
Havermoutbadje lijkt zeker te helpen hoor, ik zie dat het al indroogt. Thnx!
2 jaar geleden
Ik denk dat het slaaptekort zijn tol begint te eisen 😮💨 ik begon net keihard te wenen toen mijn oudste zei dat ze met papa op weekend wou en ik niet mee mocht, want papa is haar beste vriend. Alsof dit zo erg is en alsof ze dit meent 🤦♀️ ik ben echt gewoon op. Elke nacht bijna elk uur opstaan, ik trek het niet meer. Ik doe zo mijn best, maar niks lijkt te helpen.
2 jaar geleden
Reactie op Mommy_of_2
Ik denk dat het slaaptekort zijn tol begint te eisen 😮💨 ik begon net kei ...
Sterkte lieve mama! Dit gaat voorbij. 💛
2 jaar geleden
Ik was vandaag ook weer zo moe. Gewoon gesloopt terwijl ik al een week vakantie heb en vrij weinig uitvoer.
Vanavond uit eten met een vriendin in Utrecht. Bleek ik helemaal niet gereserveerd te hebben bij een populair restaurant (overtuigd dat dit wel zo was) en ook zei ik bij een rekening van €117, maak er maar 225 van, ehhh.. 😅 man man man.. zou het ooit weer beter worden?
2 jaar geleden
Hier al weer uren bezig met een doodzieke baby op vakantie. Die ook nog eens erg slecht aanhapt met drinken waardoor ik mega pijn heb en ze me tussendoor ook nog bijt.
Ik weet niet hoeveel slaapgebrek een mens aan kan voordat iemand oprecht doordraait… het scheelt voor mn gevoel hier echt niet veel. Ik wil gewoon helemaal niks meer 😭