1027 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Pannenkoekplantje
Hier al weer uren bezig met een doodzieke baby op vakantie. Die ook nog een ...
Ah gosie… wat een dikke pech! Wat heeft je dochtertje?
Ook hier komen jullie weer doorheen, echt waar! En het mantra: het is tijdelijk 💛
2 jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
Ah gosie… wat een dikke pech! Wat heeft je dochtertje?
Ook hier komen jull ...
Weet niet wat ze heeft.. al 4 dagen met vlagen hele hoge koorts en ‘s nachts ontroostbaar. Soms ineens overdag 2u een opleving maar dan begint ‘s avonds de ellende weer. We hebben geen idee waar het vandaan komt… ze oogt niet verkouden, hoest niet etc. dachten tandjes maar daar krijg je niet af en aan ruim 39.5 graden koorts van op 4 dagen…
Echt níet meer te doen. Blijf nu wederom maar wakker zodat zij na 2.5u huilen toch op me wat kan slapen 😵💫 zombiemodus heeft weer een nieuwe dimensie hier.
Leuk zeg 😅 op vakantie met je baby…
2 jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
Ik was vandaag ook weer zo moe. Gewoon gesloopt terwijl ik al een week vaka ...
Ooit wordt het beter ja. Ik kan het me zelf niet voorstellen en denk dat deze staat van moeheid gewoon eindeloos zal zijn en kan me niet indenken dat ik me ooit weer eens fit zal kunnen voelen… bleh, wat vind ik dit vreselijk.
2 jaar geleden
Reactie op SF
Dit had mijn dochtertje ook. 39.5 koorts voor 4 dagen en niet verkouden etc ...
Hier was het hetzelfde een week geleden. Meneer kreeg 2 boven voortanden en 2 hoektanden tegelijk🥲
2 jaar geleden
Weet niet wat ze heeft.. al 4 dagen met vlagen hele hoge koorts en ‘s nacht ...
Aawh.. heel veel succes! Echt mega vervelend voor je 🥺💛 ik duim voor nog wat betere vakantiedagen en -nachten.
2 jaar geleden
Okee na echt zulke slechten nachten hier op vakantie, nu vannacht na een lastige avond een blok van 6.5u geslapen 😊. Dit was echt zo welkom.
2 jaar geleden
Okee na echt zulke slechten nachten hier op vakantie, nu vannacht na een la ...
🙌🏽🙌🏽🙌🏽🙌🏽🙌🏽🙌🏽
Jaaaaa! Hopelijk zijn jullie er doorheen!
2 jaar geleden
Reactie op survivalguide
Hier weer sinds 3.15 onophoudelijk krijsen en miepen😭👍😵💫
Oh noooo! Ook ziek?
2 jaar geleden
Reactie op Spannendetijd
Oh noooo! Ook ziek?
Vanochtend wel wat verkouden.. denk voornamelijk ontwikkeling en tandjes. Denk ook dat hij merkt dat er wat aan het veranderen is. Ben over 4 weken uitgerekend en meneer is heel de dag over mijn buik aan het aaien
2 jaar geleden
Hier heeft hij nog nooit doorgeslapen, al 10,5 maanden...
en nu Om de 2 uur wakker en elke keer voeden, soms weer slapen, meestal weer bezig in slaap te krijgen. Kronkelt strekt en doet van alles.. in bed liggen is ook niet oke, hij staat meteen op en huilt..
Ik kan er bijna niet meer tegen.. gaat dit ooit ophouden??
2 jaar geleden
Reactie op Arzum
en nu Om de 2 uu ...
Ooh jeetje wat zwaar mama.. je hebt vast al alles geprobeert. Wij hadden dit de eerste 6 a 7 maanden ook. Na sprong 6 ging het ineens beter. Nu sinds 3 weken is hij ineens weer nachtelijke escapades aan het houden. Jammeren en zeuren elke keer rond hetzelfde tijdstip.. zeer vermoeiend. Is het bij jouw kleine vooral ontwikkeling? Of heeft hij overdag ook moeite met slapen? Ben je al eens bij een osteopaat geweest wellicht is er iets met zijn houding waardoor hij zo kronkelt en strekt? Ik probeer me altijd vast te houden aan het feit dat het hopelijk gewoon fases zijn maar jeetje 10,5 maand al elke 2 uur wakker zijn moet enorm zwaar voor jullie zijn. Is er familie of steun in de buurt die soms even kan overpakken zodat jullie een nachtje door kunnen slapen?
2 jaar geleden
Reactie op Arzum
en nu Om de 2 uu ...
Heb je het idee dat hij verder helemaal gezond is? Ik ben verre van een expert maar kronkelen, strekken en elke twee uur wakker, klinkt alsof er misschien meer kan spelen?
Hierbij in ieder geval een hele dosis liefde 💛💛💛 super knap dat je dit voor je kindje doet!
2 jaar geleden
En nu zelf even m’n verhaal kwijt: wat een shitshow deze eerste twee dagen vakantie. Zodra ze het bedje raakt is het instant paniek en krijsen (ook als we lieve dingen zeggen, haar aaien, haar op de buikleggen en rug wrijven. Ze heeft haar eigen ongewassen slaapzak en knuffeltje).. ze wordt direct wakker bij de transfer (ik voed haar vaak in slaap, hier heb ik nu echt mega spijt van). Hoe diep ze ook slaapt, als ik haar weg leg is er echt paniek. Ik ben zo zo zo jaloers op ouders waarvan het kindje altijd gewoon zelf gaan slapen. M’n vriend begint nu al “Denk dat twee kinderen voor mij echt de max is” terwijl ik echt graag een groot gezin wil, al is dit gedoe rondom slaap echt heeeel zwaar.
Zo. Even lekker klagen. En tips zijn zeker welkom.
2 jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
En nu zelf even m’n verhaal kwijt: wat een shitshow deze eerste twee dagen ...
Pff, wat naar! Denk je dat het een stukje veiligheid is? De nieuwe kamer/ omgeving?
Wij hadden dit vorige vakantie ook. Enige wat ik kon bedenken is een fijne plek van haar slaapkamertje maken. Dus ook daar spelen en tijd besteden. Spulletjes van thuis heb je al bij je. Wat hier ook helpt is het echt PIKDONKER maken. Heb je aluminium folie bij de hand? Wie weet werkt het 🙏🏽
2 jaar geleden
Reactie op Arzum
en nu Om de 2 uu ...
Hier net hetzelfde, al 11 maanden bijna elke nacht om de 1,5u/2u opstaan voor gekrijs, gedraai, gezeur,... en niks helpt. Ik ga vandaag naar de kinderarts want wij trekken dit niet meer. Slaapt hij overdag wel goed? Dat is hier dan weer geen probleem. Hoeveel kan een mens aan he?!
2 jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
En nu zelf even m’n verhaal kwijt: wat een shitshow deze eerste twee dagen ...
Owwww neeee wat vervelend!! Ik weet zo goed hoe dit voelt. Het is hier na veel onrust al 3 nachten weer rustig (durf het niet te zeggen eigenlijk… bang voor bad luck) en ze slaapt gemakkelijker in. Dutjes zijn ineens kort, maar s nachts maakt ze een lang blok dus ik ben allang blij.
Wat maakt dat je spijt hebt van in slaap voeden? Daar is echt niks mis mee hoor… ik doe dat s avonds áltijd en overdag soms, maar meestal niet.
Misschien is het erg wennen, de geuren, de temperatuur. Zit er iets onderliggend? Hier was het combi van wennen aan een nieuw bedje en daar bovenop ziek zijn en dus ook echt een tand want die is nu bijna door. Het is dan ook wel echt veel voor zo’n baby.