176 Reacties

één jaar geleden

Pff de nachten zijn zo vermoeiend.. dochter van 14 maanden krijgt nog bv en het breekt mij op. Elke keer aan de borst en alleen aan de borst in slaap kunnen vallen. Midden in de nacht wakker worden en meteen huilen 😭

één jaar geleden

Het is continu zoeken, eenmaal denkende een ritme te hebben gevonden, besluit onze kleine man dat het toch weer anders moet. Het gaat allemaal zo snel, zowel positief als negatief. Eerder moest hij echt in slaap gehupst worden, nu kunnen we hem (alleen als hij echt moe is) gewoon wakker in bedje leggen.. Dit is enorme winst voor ons. Daartegenover staat wel dat hij precies weet hoe hij aandacht moet krijgen. Wanneer hij niet wilt slapen of wakker word en aandacht wilt dan gaat hij staan en gooit hij zijn speen buiten zijn bedje (hij weet dat wij dan komen voor hem de speen te geven) het mooie is dat hij de kijkt naar de camera of wil hij zeggen "hallo, kom maar".. Soms grappig, alleen als je zelf moe bent dan enorm frustrerend. Als we de tur niet geven zet hij het op een huilen, wat over gaat naar in paniek schreeuwen. We hadden eindelijk een ritme, maar nu is kleine man verkouden en zijn de nachten weer enorm gebroken. Ipv normaal max 2/3x snachts uit bed is dat nu een stuk of 8/10x, waardoor we soms onze eigen rust verkiezen foor hem tussen ons in te laten slapen.. Hopelijk kunnen we straks wel weer rustig aan terug naar het eigen bedje als hij zich beter voelt.. Nu wel weer even pittig..

één jaar geleden

Zit er zo doorheen. ... elke nacht komt op mij neer, wil niet meteen weer inslapen, gerust een uur wakker. Oudste zoon moet naar school dus betijds weer op. S avonds eindelijk een beetje tijd om iets voor mijzelf te doen zonder dat er iemand aan mij vastplakt, maar ipv begrip en steun krijg ik alleen maar te horen " dansex moet je maar eerder naar bed gaan, eigen schuld" of " moet je maar gaan sporten" als Ik pijn mn rug heb. Voel mij zo alleen en klote..

één jaar geleden

Reactie op Suuslo

Zit er zo doorheen. ... elke nacht komt op mij neer, wil niet meteen weer i ...
Ik zou zeggen, lekker gaan sporten rond de tijd dat ze naar bed moeten. Het is wellicht een beetje gemeen, maar wie niet horen wil

één jaar geleden

Reactie op Suuslo

Zit er zo doorheen. ... elke nacht komt op mij neer, wil niet meteen weer i ...
Dat zijn vaak ook nog eens mensen die of geen kids hebben of zoveel geluk hebben gehad dat ze niet heletijd hoeven te sjouwen met zo kleintje. Ik snap je overigens wel heel goed hoor. Ondanks ik samen ben voel ik me ook vaak zo omdat me vriend werkt dus komt het praktisch allemaal op mijn schouders. Nu gaan de nachten over het algemeen hier weer super goed. Maar gisternacht was ze vanaf 10 uur tot half 2 super onrustig. Sliep dus pas tegen kwart voor 2 en de wekker van me vriend ging half 5. Vaak kom ik daarna amper nog in slaap tot mij wekker gaat om 7 uur. Gelukkig vannacht weer een goede nacht gehad. Zelf goed geslapen en de kleine meid is wel even wakker geweest in de avond maar de rest doorgeslapen en slaapt nu nog. Die moet ik zo wakker maken want broer zijn fiets is stuk 😅 en lopend is beetje ver naar school.

één jaar geleden

Ik had vannacht de badjas van mijn man aangetrokken omdat hij hem wel in slaap krijgt op het moment.😂 Ik dacht misschien de geur. Maar het deed helemaal niks

één jaar geleden

Reactie op Papfles

Ik had vannacht de badjas van mijn man aangetrokken omdat hij hem wel in sl ...
Jammer 🙊 ik vind het een mooi idee. Denk dat jouw eigen geur er toch te sterk omheen hangt

één jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Jammer 🙊 ik vind het een mooi idee. Denk dat jouw eigen geur er toch te st ...
@papfles Nou lijkt het net alsof ik bedoel dat je stinkt als ik het zo lees hahaha 😂

één jaar geleden

Nou hier moet ik mevrouw sochtends altijd wakker maken als ik de oudste naar school breng. Maar toen vandaag de wekker ging hoorde ik mevrouw al heel vrolijk spelen in haar bedje afgewisseld met wat gemopper. Door huilen slaap ik niet heen maar dit is minder hard, dus heb ik zoiets van hoe lang was dit nou al gaande? Haar rits van de slaapzak was bovenaan kapot gebeten en onderaan losgemaakt dus lag ze daar met dr beentjes eruit. Pff iemand daar nog tips voor? Logisch dat ze daar niet van kan slapen

één jaar geleden

Reactie op SF

Nou hier moet ik mevrouw sochtends altijd wakker maken als ik de oudste naa ...
Of het een goede tip is weet ik niet, maar ik heb eens gelezen dat mensen de slaapzak achterstevoren aandeden als het kindje de rits kon openmaken.

één jaar geleden

Reactie op Papfles

Of het een goede tip is weet ik niet, maar ik heb eens gelezen dat mensen d ...
Dank! Mijn moeder zei het net ook. Eigenlijk lijkt mij dat een prima idee! Even kjjken of de boord dan vooraan niet te hoog zit. Maar miss wel beter voor haar. Ze slaapt toch op haar buik. En dat geknaag aan haar rits is waarschijnlijk omdat er kiezen doorkomen.

één jaar geleden

Het is hier al 2 nachten echt verschrikkelijk. Gisteren vanaf naar bed gaan tot iets van 02.00 elke 45min jammerend tot keihard huilen wakker 😢. Vannacht werd ze elke 10min verschrikt wakker met een pijnhuiltje en lukte het pas om rond 01.00 echt in te slapen 😮. Ze krijgt haar hoektanden en dat is écht niet normaal intens… ik trek dit niet. Ik ben echt zo uitgeblust en verdrietig van moeheid.

één jaar geleden

Het is hier al 2 nachten echt verschrikkelijk. Gisteren vanaf naar bed gaan ...
Het wordt beter!! Hier sinds de hoektanden door zijn eindelijk verbetering sinds maanden!!!

één jaar geleden

Reactie op Lisavf

Het wordt beter!! Hier sinds de hoektanden door zijn eindelijk verbetering ...
Gaf dat bij jullie ook dagenlang dag en nacht zoveel ongemak? Het is echt sinds maandagochtend 1 drama 😅, 24/7. Constant verhoging zelfs met zetpil en alleen maar kauwend jammeren. Ze is niet ziek: 0 symptomen van griep/verkoudheid en eet zachte dingen ook met smaak.

één jaar geleden

Het is zo ver. Ik ben de nachten komende tijd vrij 😂. Man krijgt hem binnen 15 minuten weer in slaap de laatste tijd. En bij mij is het 2,5uur. Dus afgesproken dat hij de nachten doet nu het zo makkelijk gaat. Ik ben benieuwd hoe lang deze fase duurt

één jaar geleden

Reactie op Papfles

Het is zo ver. Ik ben de nachten komende tijd vrij 😂. Man krijgt hem binne ...
Sinds niet ik maar mijn man naast mijn dochter is gaan slapen snachts slaapt ze de hele nacht door. Ze slaapt dan in de ledikant naast ons bed. Voorheen sliep ik samen met haar in ons bed. Ze werd toen nog gemiddeld elke 2 uur wakker. Sinds hij er naast ligt is het of hele nachten doorslapen of nog slechts 1 keertje wakker. Dan kom ik nog wel even voor een voeding. Echt een hele positieve maar bizarre vooruitgang. Inmiddels gaat dit nu al bijna 2 maanden goed. Vreemde wezentjes zijn het soms toch.

één jaar geleden

Het is hier al 2 nachten echt verschrikkelijk. Gisteren vanaf naar bed gaan ...
Sterkte, ik dacht dat ik ook er even van af was nadat ze ziek was geweest, hier is nu vier nachten op een rij drama door drie tandjes die doorkomen. Ik zie elk uur voorbij komen. Overdag heeft ze er beduidend minder pijn van. Met slaap te kort komt een huil en schreeuw van pijn extra hard binnen bij ons. Heel flauw maar soms toestaan om zelf te huilen, het lucht wel op. Verder hopen dat het gauw doorzet en de pijn afneemt.

één jaar geleden

Gaf dat bij jullie ook dagenlang dag en nacht zoveel ongemak? Het is echt s ...
Ja heeft wel even geduurd helaas

één jaar geleden

Het is hier zo'n hel afgelopen weken 's nachts.. Van 2 en tot 5 is hij bijna elke nacht wakker en niks werkt om hem te laten slapen. Mijn hele lijf doet pijn door de zwangerschap en de slechte nachten, mijn man zit er doorheen omdat hij steeds de halve nacht met ons zoontje in de schommelstoel zit omdat ik het gewoon niet kan momenteel. Pfff gaat echt zo kut hier. Ben helemaal klaar met alles.

één jaar geleden

Reactie op Blabla19

Het is hier zo'n hel afgelopen weken 's nachts.. Van 2 en tot 5 is hij bijn ...
Dat is zwaar, heel veel sterkte. Kan je zoon mischien een nachtje bij iemand anders slapen, zodat je iets kan opladen?