176 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Blabla19
Het is hier zo'n hel afgelopen weken 's nachts.. Van 2 en tot 5 is hij bijn ...
❤️ je bent niet alleen. Ik haat het ook zo in wat voor persoon ik verander als ik zo weinig slaap… dat vind ik nog het moeilijkste
één jaar geleden
Oooh wat een herkenbare en pittige situaties!
Hier ook al de derde week die we in gaan met intens gebroken nachten. Variërend tussen 2 en 6 keer eruit gaan. Afgelopen nacht elk uur gezien, ik begin echt wanhopig te worden. 😔
Tanden, sprong, regressie.. schiet mij maar lek. Ik weet niet wát het is, maar dat het intens is, is wel duidelijk 😴.
Ik had zo gehoopt dat hij de rust wel zou kunnen vinden bij ons in bed, maar helaas. Ook daar wordt niet geslapen.
Morgen gaat hij een nachtje naar m'n schoonouders, ik kijk er naar uit.
één jaar geleden
Reactie op Bosje02
Dat is zwaar, heel veel sterkte. Kan je zoon mischien een nachtje bij ieman ...
Dankjewel. Hij slaapt af en toe wel bij mijn schoonouders, maar dat wil ik ook niet te vaak want wil hun er niet mee belasten en voel me dan alsof ik mijn kind dump ofzo (weet dat dit niet zo is, maar zo gaat dat in mn hoofd)
één jaar geleden
Weer een feestje hoor hier: 20.30 wakker, toen 22.00, 00.30, 01.15, 02.30 en om 05.15 klaar om op te staan 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
één jaar geleden
Reactie op Bosje02
Het is hier de ergste nacht tot nu toe geweest, ik heb wel geteld een uur m ...
Wat vreselijk jongens! Het is hier ook weer raak hoor. Elke 1/2 uur een uur wakker.
Die tanden zijn erg he😭
Wat een pijn hebben die kleintjes er van. Dit gedeelte heb ik echt onderschat van het moeder worden.
Heeft ze overdag ook zoveel pijn of is dat beter te doen?
Hopelijk kunnen jullie nog wat bij slapen overdag!
Enige wat me een weekend gevoel geeft 🙈 Om de beurt nog ff bij tukken
één jaar geleden
Reactie op Pannenkoekplantje
Weer een feestje hoor hier: 20.30 wakker, toen 22.00, 00.30, 01.15, 02.30 e ...
Hoe doennnnnn ze dat toch?
Die kids moeten toch ook een x om vallen zou je denken he 😬
Ondanks dat gewoon nog een vrolijk "niets aan de hand" meisje in huis of is het ook nog eens hard werken om haar tevreden te houden?
één jaar geleden
Reactie op Spannendetijd
Hoe doennnnnn ze dat toch?
Die kids moeten toch ook een x om vallen zou je ...
Overdag ook zó aanpoten geweest afgelopen week 😩. Ze doet dus ook telkens maar 1 dutje van 45-60min, hoe dan? Is daarna vrolijk wakker 😮.
Gaat nu in het weekend gelukkig iets makkelijker omdat we samen thuis zijn en de koorts van tandjes overdag eindelijk weg is… ze eet al de hele week dramatisch, los van ontbijt. In combi met 4 hoektanden maakt dat dus echt niet te doen hier.
Al 3 maanden lang aan één stuk overleven hier. Ik zie er níet uit als ik in de spiegel kijk.
En dan in de buurt hier een newborn van 8 weken ‘oh ze slaapt al weken ‘klokje rond’ hoor!!!’ 😞😖 daaaaggg
één jaar geleden
Reactie op Spannendetijd
Wat vreselijk jongens! Het is hier ook weer raak hoor. Elke 1/2 uur een uur ...
Overdag gaat het duidelijk beter, alleen wil ze alleen nog maar in Madonna houding aan de borst slapen en ik kan niet zittend slapen. Ik hoop dat ze straks de middag dut iets beter kan slapen.
één jaar geleden
Wij doen ook mee🤦🏼♀️al weken, huilen in zijn slaap. Héél veel wakker.Overdag soms niet slapen ,doodop .Gisteren zat ik om 4 uur in de nacht een blokkentoren te bouwen ,gewoon klaarwakker. Geen tijd om te slapen plus pijn in zijn mondje en oren. Eet ook amper. Alleen een flesje gaat er nog goed in. Joe...veeg mij maar op😵💫🧹
één jaar geleden
Reactie op Maria29
Wij doen ook mee🤦🏼♀️al weken, huilen in zijn slaap. Héél veel wakker.Ove ...
Heel herkenbaar, die van mij gaat als ze even geen pijn heeft kiekeboe spelen, of dit spelletje van een knuffel steeds weg gooien/verstoppen om "oh oh" te roepen net zolang wij het weer terug geven, of ons kriebelen, in je oor/neus/mond/oog pieren, kusjes geven, aaien of heel veel brabbelen met grootste lol. Waar ze de energie vandaan haalt weet ik gezien ze erg weinig slaapt. Ik heb het idee dat ze extra druk en gek doet om zich zelf wakker te houden.🥱
één jaar geleden
Reactie op Pannenkoekplantje
Overdag ook zó aanpoten geweest afgelopen week 😩. Ze doet dus ook telkens ...
Dat voelt dan even als een steek in je rug he 🤐 Eén troost. Onze meid sliep ook de nacht door vanaf 9 weken maar hoe ouder ze werd, hoe moeilijker 🙈
Ik lag zowel vrijdag als gisteren avond 19u op bed met m'n dochter en ben 13u bezig geweest om haar wat uurtjes te laten slapen. Dat overleven wat je zegt, zo voel ik dat ook echt. Weekend? Wat is weekend? Gelukkig hebben wij hier en daar meestal wat dagen dat het even wat beter gaat. Dan klim je weer even op om vervolgens zulke nachten weer aan te kunnen.
Maar eerlijk, als ik lees dat er om 5u blokken torens worden gebouwd en Bosje ook zo struggled met niet zittend kunnen slapen. Bied het me toch troost... We hebben het allemaal zwaar op onze eigen manier. Het zijn die rot tandjes, sprongen, vaccinaties etc.
Ik heb haar de aankomende weken ieder geval alweer afgemeld van het Kdv. Die bacteriën bron kan ik er ff niet bij hebben. Ze is daar inmiddels rustend lid 🤪
Morgen lekker weer een uur in de auto zitten om haar bij opa en oma te brengen. Je moet wat 🤷🏻♀️
één jaar geleden
Dochterlief sliep bij opa en oma. Drie keer raden… van 19.30-4.30 zonder wakker worden en daarna tot 6.30 tussen hen in nog!
Eh dan wel hè 😂… nou goed, wij hebben ook eens een nacht prima geslapen!
één jaar geleden
Hier was ze van half 12 tot half 3 wakker en daarna kwart over 5 de dag begonnen.
Lekker werken met 3u slaap 👍🏼🤪🤪
één jaar geleden
https://www.instagram.com/p/CoDHAWSN_hc/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Vooral ook een note to self haha 😊.
Vannacht werd onze dochter één keer wakker, sliep in eigen bed tot 7.00 én ligt nu al 2.5u te tukken 🤯!
één jaar geleden
Ik wil even weer van me afschrijven! Ik ben op dood en dood op.. mijn hoofd doet zeer en mn humeur is vreselijk... Mijn zoontje ligt inmiddels al weer 3 uur wakker en heb er al weer alles aan gedaan zodat hij gaat slapen. maar mijn ideeën zijn op. Ik ben een half jaar gelden de ziekte wet in gegaan, omdat ik iets te snel weer ging werken, maar nu inmiddels weer begonnen met werken, maar nu ik weer zo wakker lig denk ik echt "waar ben ik aan begonnen" hoe hou ik dit vol, ik heb het idee dat ik nu echt in het dieptepunt van vermoeidheid zit.. hoe doen jullie mama's dit? Dit is toch niet meer vol te houden. Ik heb al sinds zijn geboorte geen enkele nacht doorgeslapen, het lijkt echt alleen maar erger te worden...