29 Reacties

één jaar geleden

Reactie op jjosephine

Heeft hier iemand nog recepten voor als er even slecht groenten gegeten wor ...
Hoe maak je een groente sausje?

één jaar geleden

Reactie op jjosephine

Groente pannekoekjes. Kan met veel verschillende soorten groente. Ik heb ze al gemaakt met wortel, zoete aardappel, courgette Deze heb ik gisteren gemaakt: https://culi-sandra.nl/wortelpannenkoeken/ vielen erg in de smaak bij mijn zoontje

één jaar geleden

Reactie op jjosephine

In de blender en verwerken in de saus werkt bij mij altijd goed en kan bij de meeste gerechten wel

één jaar geleden

Reactie op jjosephine

Spinazie in het pannenkoekenbeslag👍🏻

één jaar geleden

Reactie op Nb-

Hoe maak je een groente sausje?
Gewoon groene groenten in de blender met wat kruiden of rode pastasaus met veel groenten. Beiden gaan goed, pasta lust ze wel.

één jaar geleden

Oké wie heeft er lekkere tofu en tempeh recepten voor mij?😁 Ik grijp hier de laatste tijd uit gemak te vaak naar vleesvervangers, dit moet echt anders, want zo ongezond.

één jaar geleden

Reactie op F-8

Oké wie heeft er lekkere tofu en tempeh recepten voor mij?😁 Ik grijp hier ...
Onze dochter vindt knapperig gebakken tofu heel erg lekker! Ik doe er bij haar sesamolie overheen en dat eet ze als zoete koek. Wij eten het zelf met sesamolie/miso/sojasaus/knoflook dressing maar gezien zoutgehalte doe ik dat bij haar niet (ik dip 2 stukjes daar in om aan de smaak te wennen) Tempeh eveneens bakken in de pan en dan met pinda/ketjap/knoflook saus. Voor ons dochtertje maak ik dan een pindasausje waar ze het in kan dippen

één jaar geleden

Reactie op F-8

Orzo Easy en altijd succes! Passata (Rode) ui Knoflook Olijfolie Or ...
Dit is een van de favoriete gerechten van mijn bijna kleuter en dreumes geworden 🤭 (en mijn dreumes is een zeer kieskeurige eter ) Toevallig nog meer succes recepten ? 😇

één jaar geleden

Iemand lekkere recepten voor een kindje met koemelk & ei allergie ?😅☺️