5 Reacties

één jaar geleden

Heel herkenbaar, maar ik kies er dan gewoon voor om hem ook bijvoorbeeld die focaccia te geven. Op deze leeftijd maak ik me niet meer zo druk over dat zout die ene keer dat hij een "slechte" maaltijd krijgt. We hebben nu wel bedacht dat we bijvoorbeeld onze mayonaise als we gebakken aardappelen eten ofzo stiekem in de keuken op ons bord doen 😂😂 want dan valt het hem niet op.. En hij wil ook altijd zout als ik zout op mijn eten doe, maar dan kom ik er nog mee weg om dat zogenaamd op zn bord te doen met de dop op de zoutbus hahahaha, ben benieuwd hoe lang hij daar nog in trapt.

één jaar geleden

Reactie op Lappenpopje

Heel herkenbaar, maar ik kies er dan gewoon voor om hem ook bijvoorbeeld di ...
Exact dit hahaha

één jaar geleden

Reactie op Lappenpopje

Heel herkenbaar, maar ik kies er dan gewoon voor om hem ook bijvoorbeeld di ...
Nee ik ben er ook wel wat makkelijker in, maar vaak is het dan al andere dagen dat hij een keer gewoon wat “ongezonds” mee eet. De dinsdag is juist een gezonde dag voor hem waarbij ik andere dagen kan compenseren. Maargoed het is natuurlijk ook wel logisch, waarom mogen wij dat wel en hij niet. Ik zou ook boos worden😝

één jaar geleden

Wij laten haar dan gewoon mee eten. Als we iets eten wat echt niet voor haar is. Denk aan kip tandori ivm scherp zijn. Dan heb ik groenterondos van bonduelle in de vriezer met aardappel kroketjes erbij. Ik weet namelijk dat ze dat altijd wel eet

één jaar geleden

Oooh heel herkenbaar. En ik doe het zoals jij. Maar ik word wel steeds makkelijker in wat hij mag mee-eten