12 Reacties

één jaar geleden

Gwn zeggen als ze blijven zeuren dat je helemaal niet komt

één jaar geleden

Reactie op Lou1986

Gwn zeggen als ze blijven zeuren dat je helemaal niet komt
Haha heerlijk dit

één jaar geleden

Bij ons komen allebei de families dit jaar hier thuis zodat de kleine man gewoon naar bed kan wanneer nodig :)

één jaar geleden

Is dat niet voor jullie ook een optie? En anders komen wij ook na t slaapje idd alleen probeer ik op zulke dagen het slaapje wel wat eerder te doen

één jaar geleden

Reactie op Maddie93

Bij ons komen allebei de families dit jaar hier thuis zodat de kleine man g ...
Ja klopt. Hebben we inderdaad ook al aan gedacht. Probleem is alleen dat mijn schoonouders erg graag willen dat we daar heen komen omdat dat volgens hun een soort van zo hoort 🤷‍♀️

één jaar geleden

Reactie op C566

Ja klopt. Hebben we inderdaad ook al aan gedacht. Probleem is alleen dat mi ...
Oh irritant zeg🙈 zoveel eisen

MOD

één jaar geleden

Wat hebben die schoonouders toch altijd met zich tekort gedaan voelen/ zich gepasseerd voelen/ kleinzerigheid. Wij hebben gewoon aangegeven dat we het prima vinden om kerst samen te vieren maar bij ons thuis en na de slaapjes. Ze komen dus nu bij ons en om 16u. Mogelijk spreken ze al vroeger af met zwager+vriendje. Helemaal prima. Vinden ze wel wat van hoor maar wij doen het zoals wij dat willen. Pech dat er dan gezeur of gemopper is. Graag of niet. Dus gewoon lekker op je strepen staan en pech als ze beledigd zijn 🙈

één jaar geleden

Niet alle schoonouders zijn ze slecht hoor mijn zelfs ex schoonouders zijn leuker dan mijn eigen ouders nooit boos veel eizend ect dus ze bestaan wel 😂😂

één jaar geleden

Ik vind tussen 3-4 uur best vroeg komen hoor. Laat je dochtertje gewoon haar dutje doen! Ik doe dat ook. Ze heeft het ook nodig en zij is 2 jaar en 2 maanden. Dan kunnen wij vaak id avond wat langer blijven en houdt ze het goed vol. Tuurlijk wijken wij weleens af van haar dutje anders kunnen we helemaal niks doen. 🫣 Ennu ik heb geen schoonouders dus gelukkig geen “geklaag”

één jaar geleden

Reactie op arw__

Ik vind tussen 3-4 uur best vroeg komen hoor. Laat je dochtertje gewoon h ...
Ja precies. We doen dat ook gewoon hoor en inderdaad dan kan ze het savonds gewoon wat langer volhouden als ze smiddags haar slaapje doet. Dit ook uitgelegd aan ze, maar het is gewoon vervelend dat ze daar altijd zo moeilijk over doen. Het liefst willen ze dat we daar echt de hele dag zijn. Doen dan tegen ons als of we daar een beetje overdreven in zijn en dan ga je twijfelen haha.

één jaar geleden

Misschien is het helpend om hen eraan te helpen herinneren dat het een tijdelijk iets is. Waarschijnlijk slaapt ze volgend jaar niet meer tussen de middag waardoor er meer tijd is voor omgang en dus het probleem opgelost.

10 maanden geleden

Heeel vervelend ik weet er alles van.... ik heb ook zo'n schoonmoeder die altijd vind dat we laat aankomen en vroeg weggaan. Maar ons kindje is altijd al een slechte slaper geweest dus de middag dutjes zijn mij heilig. In het begin zat ik hier echt mee maar inmiddels hou ik geen rekening meer met ze. En doe alleen nog dingen in het belang van mijn zoontje. Want dat is het belangrijkste en wat hun vinden kan me niets meer schelen. Dit klinkt hard maar ze zouden zelf ook wat meer mogen inleven in de situatie. Jij bent de mama en jij bepaalt ☺️😘