Hoi
Vraagje hoe doen jullie het met slaapjes en op visite gaan met kerst??
Onze dochter van 2 slaapt smiddags vaak nog 2 uurtjes en heeft ze ook echt nog nodig.
Wij zaten er aan te denken om haar dan iets eerder te leggen en dan smiddags na het slaapje op visite te gaan bij mijn familie en 2de kerstdag schoonouders. Wij willen dan proberen om haar savonds nog even daar weg te leggen.
Nu klagen mijn schoonouders alleen elke keer dat ze vinden dat we dan zo laat zijn.. We zijn er dan denk ik tussen 3 en 4 en blijven savonds tot na het eten ook nog gewoon een tijdje.
Vorig jaar was het ook al gezeur en dit jaar met sinterklaas ook al en nu weer...
Hun willen dat we eerder komen.
Ik vind dit best vervelend en zit echt te denken hoe we dit het beste kunnen doen..
Bij mijn familie is dit allemaal geen probleem trouwens..
Mijn schoonouders zijn altijd wat lastig in zulke dingen en vinden sowieso altijd al maar dat we er te kort zitten en claimen ons erg veel met langs komen en dat soort dingen.
Nu varen zij ook en wonen op een schip, dus haar daar weg leggen gaat ook steeds moeilijker nu onze dochter ouder gaat worden. Ze hoort daar alles en komt moeilijk in slaap.
Hoe doen jullie dit deze feestdagen??
Vraag me dan af of wij overdreven zijn haha.