18 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben een douche washand gekocht bij baby dump gaat ook over je arm heen.

4 jaar geleden

Ik douche wel vaker met mijn dochtertje. Ik vind het juist makkelijk en snel. Ik heb meestal wel een hydrofiel om mijn arm voor iets meer grip. Huilen doet ze nooit onder de douche, ze vindt het juist fijn.

4 jaar geleden

Ik doe dit samen met mijn partner, en je kan hierbij een hydrofiele doek gebruiken onder de douche. Over baby heen doen onder de douche. Je hebt ook speciale washanden zijn ook heel fijn. Mijn vriend gaat onder douche staan, ik kleed baby uit en geef hem aan en pak hem ook weer als hij klaar is.

4 jaar geleden

Wij hebben ook een douche washand gekocht. Je kan ook een hydrofiel doek gebruiken. Als ik met haar douche dan gebruik ik de washand en word ze van te voren gewassen. Als mijn vriend met haar gaat douchen gebruikt hij zo'n zitje wat je in bad kan gebruiken. Ze blijft daar goed inzitten, het is natuurlijk wel oppassen met rare bewegingen opzij.

4 jaar geleden

Zorgen dat het nooit glibberig wordt, niet doen als je kindje huilt, als je armen moe worden gaan zitten op de grond. Opstaan is wel moeilijker. Ik was mezelf ook zittend als t moet maar meestal was ik mezelf niet als ik hem beet heb. Eerste keer samen met je partner doen als het kan, superleuk. Bij de vorige was ik alleenstaand en toen douchte ik juist altijd met baby. Alles in de buurt leggen, en zelf even koud lijden tot je kleine weer aangekleed is hahaha. Deed dan na het douchen voeden dan sliep ze, en dan ging ik nog ff zelf af douchen zeg maar

4 jaar geleden

Oh ik vind het ideaal!! ik was er eerst ook bang voor dat ze heel glibberig zou zijn dan en dan dat ze valt of iets, maar dat viel me reuze mee! Ik zet van te voren alles al open en doe dan dr zeep op haar lichaampje en was dr dan, hou dr met 1 arm vast en de andere was ik dr dan. Haartjes doe ik buiten de douch.

4 jaar geleden

Ik doe dit samen met mijn partner, en je kan hierbij een hydrofiele doek ge ...
Wij doen het exact zo! Ze vindt het zo fijn 🥰

4 jaar geleden

Wij doen het ook samen, ik geef haar aan, en pak haar weer terug. Onze kleine vindt de straal van de douche heerlijk!

4 jaar geleden

Ik zet haar in de pamper in de wipstoel met dun dekentje in de badkuip, ga mezelf turbo douchen en dan pak ik haar d'r bij 😁

4 jaar geleden

Reactie op scfreeling

Wij doen het ook samen, ik geef haar aan, en pak haar weer terug. Onze klei ...
Wij doen het ook zo, als me man doucht geef ik me dochter aan hem, en dan neem ik haar terug, best handig zo.

4 jaar geleden

Met onze dochter ging ook al snel onder de douch samen en met onze zoon nu ook. Ik neem hem mee in de badkamer en leg hem met kleertjes nog aan op het Aankleedkussen. Ga dan zelf douchen en alles doen terwijl hij lekker ligt te relaxen. Dan stap ik eruit / kleed hem uit en neem hem mee onder de douche. (Ik gebruik ook een hydrofieldoek voor grip.) dan was ik hem en gaan we er na 10 minuutjes samen uit. Ik droog eerst hem af en kleed hem aan en daarna mezelf. Vind het vaak makkelijker dan dat gedoe met het badje. Maar het is natuurlijk net wat je zelf prettig vind!

4 jaar geleden

Ik douche eerst zelf even snel waarbij ik haar op de grond klaar heb liggen op een verschoonkussen met alleen de luier aan - daarna douche ik haar. Ik gebruik geen zeep en was met de hele hand en houd haar met de andere vast. Ik vind haar niet glibberig, heb ook een handschoen maar die heb ik niet echt nodig. Dan snel haar afdrogen, snel zelf nog even terug om op te warmen terwijl zij in de handdoek gewikkeld ligt, en dan allebei goed afdrogen en aankleden.

4 jaar geleden

Van te voren leg ik een aankleedkussen met badcape en daarin een warme kruik klaar op de badkamer en zet de douche aan. Dan kleed ik mezelf en haar uit en hou ik haar normaal vast tegen me aan of met haar billetjes over mn onderste arm of met een hand tussen haar billetjes. Dan lekker onder de douche zonder zeep of iets. Als zij klaar is leg ik haar in de warme cape op het kussen en kan ik zelf douchen en afdrogen en daarna gaat zij mee naar haar kamertje! Ik vind het makkelijker dan badderen en Jazz vindt het veel fijner!

4 jaar geleden

Reactie op Sheina

Wij doen het ook zo, als me man doucht geef ik me dochter aan hem, en dan n ...
Hahah dat doe ik ook 😁

4 jaar geleden

Ik heb een 'douche maxi cosi' (tweedehands gekregen). Kleine ligt er voor en na het douchen helemaal beschut in- ingewikkeld in een handdoek en dan snel zelf afdrogen en badjas aan en dan rustig met de kleine aan de slag. Wipstoel moet je ze in vast maken, aankleedkussen rollen ze op een gegeven moment vanaf. Maxi cosi gaat vrij lang goed

4 jaar geleden

Wasmand neerzetten in de badkamer met handdoeken er in, baby uitkleden en in een handdoek in de wasmand leggen, zelf uitkleden, douche aan en op temperatuur laten komen, baby pakken en onder douche stappen, baby wassen, baby snel afdrogen en weer in handdoek in wasmand, zelf snel afdrogen en badjas aan, baby aankleden, zelf aankleden of nog even na douchen. Dit is hoe ik het doe, vind het niet glibberig, heb altijd genoeg grip op hem en heb zo'n zeeppompje zodat ik makkelijk zeep kan pakken.

4 jaar geleden

Reactie op JAYD

Van te voren leg ik een aankleedkussen met badcape en daarin een warme krui ...
Hier hetzelfde. De kleine vindt het heerlijk en heeft nog nooit een seconde gehuild onder de douche. De eerste keer was het even zoeken naar de handigste manier, maar nu vind ik dit zo'n fijn moment samen

4 jaar geleden

Reactie op Blabla19

Wasmand neerzetten in de badkamer met handdoeken er in, baby uitkleden en i ...
Dit is handig. Die wasmand 😃