8 Reacties

2 jaar geleden

Ben je al bij een dokter geweest om medische zaken (zoals oorontsteking) uit te sluiten? Op basis wat je schrijft lijkt mij dat er misschien iets anders aan de hand is.

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Als ze in haar eigen bedje ligt wordt ze om het uur huilend wakker. Leg ik haar tussenin dan slaapt ze gewoon de hele nacht 😵‍💫

2 jaar geleden

Hier is het nu 3 weken bezig. We zijn gemiddeld 3 uur lang in de nacht met haar bezig tot ze weer slaapt. Terwijl ze voorheen al maanden lang door sliep. Dus geen idee hoe lang het duurt. Ik hoop ook dat het snel weer over is 🤞🏼

2 jaar geleden

Hier duurde het drie weken… Niet de hele nacht door wakker, maar wel elke dag om 5 (of eerder) wakker om de dag te beginnen

2 jaar geleden

Hier een zoontje van 13 maanden. Hij slaapt altijd door in de nacht. Maar had vorige week een oorontsteking en is daardoor wel een paar nachten aan het spoken geweest. Als in echt overstuur huilen, deed natuurlijk pijn met liggen.. Uiteindelijk kuurtje gekregen en slaapt nu weer prima.. hier (tot nu toe) gelukkig geen last gehad van slaapregressie

2 jaar geleden

Bij mij was het een periode van dik 3 weken elke 1.5 uur wakker toen ze net 12 maand was. Ging wel gepaard met zelf gaan staan en lopen. Toen dat een beetje onder de knie was, ging het slapen weer beter.

2 jaar geleden

14 maanden 😅!

2 jaar geleden

Mijn zoon is 13 maanden en doet dit al weeeeekkkkeeeeeennnn! Ligt continu aan m'n borst, wordt om de haverklap wakker, wil alleen maar mij op het moment. Maar hij is druk bezig met proberen (los) te lopen. Voor m'n gevoel duurt het nu wel erg lang, ik hoop zodra hij het onder de knie heeft, dat het vele drinken aan m'n borst en snachts slapen weer beter gaat.