4 Reacties
één jaar geleden
Ik herkende dit ook heel erg. Maar ook het middagdutje weigeren. Misschien nog te weinig 'slaapdruk' in de avond? Wij hebben gekeken naar de slaapjes overdag. Wij hebben bijvoorbeeld het ochtendslaapje weggelaten en heel soms bieden we het nog eens aan. Bij ons heeft dat geholpen. Ik weet niet of dat bij jullie de uitkomst zal zijn, maar misschien kun je het proberen.
Succes, want het is soms onwijs pittig 😘
één jaar geleden
Oja herkenbaar!! Hier ook al een paar weken zo. Ik heb me erbij neergelegd. Probeer hem soms weer wat eerder in bed te leggen, gaat soms goed, soms niet.
Vandaag toevallig wel gelukt, hij ging nog wel even staan in bed, maar ging na een paar knuffels toch liggen en nu hoor ik hem niet meer 🤞🤞🤞
S nachts komt hij nu ook wel eens, kan dan ook niet meer in zijn eigen bed verder slapen. Bij ons valt hij meteen in slaap, leg ik hem over is het meteen huilen. Ook hiervan denk ik; hij zal het wel nodig hebben. Hij is ook zo druk met leren lopen en kletsen. Alles moet verwerkt worden.
Soms heeft hij ineens weer een paar goede nachten, slaapt hij aan 1 stuk door. En dan weer een paar keer niet….
één jaar geleden
Reactie op -Vino-93
Ik herkende dit ook heel erg. Maar ook het middagdutje weigeren. Misschien ...
Bedankt voor je reactie! Ik moet zeggen dat hier een of twee slaapjes weinig verschil maakt. Alhoewel ik wel merk dat als we nog twee slaapjes doen ze juist eerder in slaapt valt in de avond. Het lijkt erop dat ze er nog niet aan toe is om bv van half 3 tot half 7/7 uur wakker te zijn (als ze een dutje doet). Gister had ze twee dutjes en werd om kwart over 4 wakker en ging om kwart over 7 weer naar bed en toen duurde het ‘maar’ een half uur voordat ze sliep. Naja het is idd echt zoeken en even vrij pittig!
één jaar geleden
Reactie op Smos
Oja herkenbaar!! Hier ook al een paar weken zo. Ik heb me erbij neergelegd. ...
Dankje voor je reactie! Ik herken veel in je verhaal. Bij ons zijn ook de nachten erg rommelig. Ene nacht komt ze 3 keer, andere nacht slaapt ze door. En zodra ze bij ons in bed ligt slaapt ze de hele nacht door. Dit doen we dan ook regelmatig zodat we allemaal kunnen slapen. En ze is ook heel druk met leren lopen en praten. Dus ja het klopt wat je zegt erbij neerleggen is echt het beste. Maar merk dat ik dat heel lastig vind. Naja we ploeteren nog maar een beetje door haha. Gaat hopelijk vanzelf weer over 🤞🏼