10 Reacties
één jaar geleden
Ze eet hier vanaf 6 maanden met de pot mee, in principe kan gewoon alles. Wel alles veilig klaargemaakt uiteraard en zout-arm + met chili/peper letten we op. Waar twijfel je over?
één jaar geleden
Reactie op Pannenkoekplantje
Ze eet hier vanaf 6 maanden met de pot mee, in principe kan gewoon alles. W ...
Ja ik probeer de meeste dingen gewoon zelf te maken maar het gebeurt ook heus wel is dat ik een pakje of zakje gebruik en dan denk ik kan ze dit wel mee eten.. net als sommige gerechten waar gewoon wat meer zout in zit als de andere. Misschien denk ik ook veel te moeilijk 🤷🏼♀️
één jaar geleden
Reactie op Amanda34
Ja ik probeer de meeste dingen gewoon zelf te maken maar het gebeurt ook he ...
Altijd wel goed toch om even ergens over na te denken hoor 😊. Wij zijn na haar eerste verjaardag wat makkelijker geworden: als we wel eens pizza eten (veel zout) eet ze dat nu bv gewoon mee. Af en toe is dat echt geen probleem.
Qua kruiden kan ook eigenlijk alles, alleen dus pittigheid is wel iets om voorzichtig mee op te bouwen (als je dat zou willen).
één jaar geleden
Hier krijgt ze echt alles gewoon wat wij ook eten. Hier is ze juist extreem gek op goed gekruid eten. En ik gebruik ook chili en cayennepeper in me gerechten. Hier smult ze van. En nee het is niet dat je melk nodig bent want mensen die niet tegen pittig kunnen, kunnen gerust mee eten. Ik gebruik het echt voor de smaak. Met klein beetje pit.
Verder kan af en toe meer zout geen kwaad als dit maar niet elke dag en hele dag door teveel zout binnen krijgt. Vooral na hun eerste verjaardag kunnen ze al wat meer hebben.
één jaar geleden
Reactie op Amanda34
Ja ik probeer de meeste dingen gewoon zelf te maken maar het gebeurt ook he ...
Ik herken het wel hoor wat je zegt!! Ik probeer ook veel zelf, maar soms is een zakje gewoon makkelijker en sneller. Daarnaast ben ik ook soms wel wat inspiratie loos.... EN... ons zoontje wilt echt alles zelf doen, maar als er teveel op tafel ligt, gaat ie vegen🤷♀️ hier is het vooral veel met gehakt! Kip duurt te lang voor hem. Maargoed ik snap dus wel wat je bedoelt. Maar we zijn er wel makkelijker in geworden. Gewoon met alles met mate, ook met zout.
één jaar geleden
Reactie op Sandy1986
Hier krijgt ze echt alles gewoon wat wij ook eten. Hier is ze juist extreem ...
Ja hier dus ook een kleine meid die flink gekruid eten erg lekker vindt. Ik heb dat wel rustig opgebouwd toen ze kleiner was. Zij eet los van de kruiden niet de mate van chili die wij lekker vinden (dat is wel bovengemiddeld haha) maar zeker wel iets.
één jaar geleden
Reactie op Pannenkoekplantje
Ja hier dus ook een kleine meid die flink gekruid eten erg lekker vindt. Ik ...
Ja klein gek voorbeeldje. Als mij vriend krieltjes bakt houd hij het vaak heel simpel aan smaken. Dan eet ze er amper van.
Als ik ze maak gooi ik er echt van alles doorheen. Kipkruiden, paprika, kerrie of kurkuma voor de kleur, peper, chili en cayennepeper. Dan eet ze niet maar vreet ze 🤣🤣 ohja. Ook gehakte knoflook uit potje