29 Reacties

één jaar geleden

Bij ons vanaf baby af aan al om de dag en soms komt het even niet uit en zitten er 2 dagen tussen maar dat komt niet vaak voor. Dit laten we voorlopig zo is de planning hahah 🥰

één jaar geleden

2x per week in bad

één jaar geleden

Ik/wij douchen om de dag met onze dochter. Gebeurd ook wel eens dat ze 2 dagen achter elkaar doucht maar dan slaan we de dag daarna gewoon over.

één jaar geleden

2 x in de week meer dan zat

één jaar geleden

1 keer per week

één jaar geleden

Hier 2x per week bad, en ik gok dat straks in de zomer (vaker buiten spelen) het wel vaker voor komt dat ze savonds voor het slapen gaan even onder de douche door gaat.

één jaar geleden

Hier gaan de kinderen ook 2x per week in bad. Ons zoontje heeft eczeem dus vaker is ook niet goed voor zijn huid. In de zomer als het echt heel warm is of ze vies zijn van t buitenspelen ooit extra afspoelen onder de douche.

één jaar geleden

Hier twee keer per week, de huid van mijn dochter is erg gevoelig. De rest kan je makkelijk bij houden met een washandje.

één jaar geleden

Dochter gaat elke avond in bad met uitzondering dat we af en toe een dag overslaan

één jaar geleden

Elke avond hier! Heerlijk. Meestal in bad, soms douchen als hij daar naar "vraagt" (door naar de douche te wijzen en te roepen 😂).

één jaar geleden

Hier 1x per week in bad. Wel gelijk 1,5 uur want mevrouw vind het heerlijk om te spelen. We wassen haar iedere avond met een nat doekje.

één jaar geleden

Om de dag 😄 dus ongeveer 3 a 4x per week

één jaar geleden

Ongeveer 5-6x per week. Soms is hij na het avondeten te moe om nog te douchen of badderen. Maar meestal vindt hij heerlijk om nog even warm te worden in het water voordat hij gaat slapen. En met die vieze 💩 met dank aan doorkomende tanden, vind ik een dagelijks badje of douche geen overbodige luxe.

één jaar geleden

Om de dag ondat ze een gevoelige huid heeft. Maar mijn oudste zonder gevoelige huid gaat elke dag. En dan lekker afspoelen onder de douche en haartjes wassen. Met soms 3 x per dag een poepluier. Haartjes vies van alle kruimels moet ik ook echt niet aan minder vaak denken. Met alleen doekjes word alles naar mijn idee ook minder schoon dan lekker onder stromend water.

één jaar geleden

1-2 keer in de week😊

één jaar geleden

Hier wel 5x pw! Sws altijd na de kdv. Dochtertje poept veel dus ga echt enkel met een doekje alleen schoonmaken. 😵‍💫 En als we een dagje thuis zijn gaat ze niet perse in bad maar doe ik wel met een doekje

één jaar geleden

1x per week

één jaar geleden

Hier 1 a 2x per week met papa of mama onder de douche.

één jaar geleden

Hier gaat onze dochter 1x p.w. in bad/douche. Wordt wel dagelijks gewassen met een washandje. Voorheen was het 2 a 3 x p.w. maar sinds ze afgelopen oktober 1 jaar is geworden is het letterlijk OORLOG geworden met douchen/inbad gaan. Wat we ook proberen met speeltjes/spelletjes tot helemaal niks doen, niets helpt er zodat ze weer geniet van dit moment. Nu gaat ze al gillen tijdens het uitkleden in de badkamer. Dan zit ze dus nog niet eens in bad of iets 😫. Iemand tips ?? Ervaring ??

één jaar geleden

Reactie op Fistchildinlove

Hier gaat onze dochter 1x p.w. in bad/douche. Wordt wel dagelijks gewassen ...
Hadden wij ook helaas. Niet zo extreem als ik het zo lees, maar wel compleet overstuur als we onder de douche moesten. Wij hebben haar in haar kamer uitgekleed en met de kraan uit in een baby badje op de vloer gezet. Dan langzaam aan de kraan open en laten wennen aan stromend water. Nu is ze okay maat we gaan wel altijd in bad (ondertussen verhuisd dus grote mensen bad).