9 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb een trui van Zara maar die zit echt niet mooi (onze zoon is 80 cm en 9,5 kg), hij is ook lang en dun. C&A zit goed bij hem. H&m is te wijd bij zijn broeken, hema zit goed.

3 jaar geleden

Ik vind elk melk en zelfs elk kledingstuk echt zo anders vallen. Zal even een rijtje maken met de merken die ik vaak heb. (Dochter van 26-9, 10,3 kilo en 75 cm, zit nu in maatje 80, soms al 86) Hema: meestal precies goed maar soms ook bij een setje dat het bovenstuk klein valt en de broek juist goed. H&m: vaak iets te groot Zara: heel verschillend! Soms te klein/soms te groot. Vind het daar altijd lastig in te schatten. Zeeman: precies goed Name it: precies goed Hopelijk heb je hier iets aan 😋

3 jaar geleden

Mijn zoontje is ook smal, babystyling zit echt supergoed bij hem! Hier merk ik inderdaad ook dat h&m wijd zitten, maar ligt ook wel aan het kledingstuk. Zara hetzelfde. Verder draagt hij veel van Lil Atelier, welke ook vaak echt groot/wijd valt. Over 3 weken wordt hij 1 en heeft in bepaalde kleding zelfs nog maat 68 aan ☺️

MOD

3 jaar geleden

Mijn zoontje is ook een smal mannetje. Toevallig afgelopen woensdag bij cb geweest, hij is 74 cm en weegt 8650 gram en draagt ook 74. Ik heb vooral kleding van feetje en Dirkje, hier past maat 74 heel goed. Prénatal en name it heb ik ook, daar past hij verschillende dingen zelfs nog in maat 68 van (maar draagt ook al 74). H&M heb ik nieuwe kleertjes van besteld maar moet ik nog bij hem aantrekken (was het altijd eerst) maar ook 74 van besteld. Ook heb ik nog een paar andere merkjes regelmatig maar kom even niet op die namen. Vind alleen h&m bijv meestal niet zo mooi zitten als feetje, Dirkje, name it etc. maar prima voor erbij

3 jaar geleden

Ik vind C&A klein vallen. Rompers van zeeman soms te groot en soms te klein. Geen touw aan vast te knopen. Next valt hier perfect. H&M groot, in de breedte. Hema...wisselt een beetje. Soms een beetje klein, maar meestal wel op maat.

3 jaar geleden

Top! Ik ga even kijken bij name it, c&a en feetje! Zo lastig inderdaad dat zelfs bij een merk de kledingstukken zo anders vallen. En inderdaad, setje waag ik me niet eens meer aan. 😅

3 jaar geleden

Noppies valt smal. Voor mijn dochter steeds te krap. Dus iets voor jou misschien

3 jaar geleden

Dirkje prenatal vallen sws klein mijn dochter is tegen overgestelde en idd c en a valt smal

3 jaar geleden

Mijn kleintje is ook lang en smal. Babystyling en Noppies en Feetje passen goed. Name It vind ik juist ruim vallen, net als H&M en Zeeman. Hema valt de bamboe collectie mooi (maar daar groeit ze nu uit, is vaak tot maat 68). Prénatal wisselt per kledingstuk maar dit valt meestal wel mooi