9 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hee, wij vieren het vanaf 15.00 zodat ze nog goed der middagslaapje kan doen. Met haar verjaardag doen we weer vrienden en familie tegelijk. Er komt een springkussen voor de deur en een patatkraam (zodat wij van alles mee kunnen genieten). We hebben der een scoot en ride step gegeven. Wilde niet wachten met geven nu t nog lekker weer was. 馃き ze krijgt super veel andere kadootjes dus komt niks tekort op der verjaardag zelf haha. 馃グ

茅茅n jaar geleden

Wij doen 2 dagen, de ene dag in de ochtend van 10u tot 13u voor dr slaapje met de ene familie en de andere dag vanaf 15u na dr slaapje met de andere familie. Dit doen we het weekend na haar verjaardag, op haar verjaardag zelf gaan we als gezin naar de dierentuin :) We geven haar een babyborn (net een broertje gekregen en ze wil graag alles nadoen), duplo en een puzzeltje.

MOD

茅茅n jaar geleden

Wij vieren het op de zaterdag na zijn verjaardag. Voor zowel familie als vrienden. We doen twee dagdelen, van 1030 tot 1300 en van 15 tot 1730/18u. Zondag lekker bijkomen en rustig aan doen Geen idee nog wat we gaan geven...... mijn probleem is dat als ik iets wil kopen, ik het ook eigenlijk meteen geef 馃ぃ馃檲 laatst ook een grote kist vol duplo. Denk er nog even over na 馃き

茅茅n jaar geleden

Wij vieren de verjaardag van ons zoontje in 2 dagen. Op zaterdag komt alle familie en mijn vriendinnen met hun gezin. Op zondag komt de vriendengroep van mijn vriend. Zo hebben we de genodigden het beste verdeeld. Beide dagen van 14:30-19:00 uur. Ik zorg dat ons zoontje dan wat eerder zijn doet.

茅茅n jaar geleden

Afgelopen zaterdag gevierd. Mijn vriend heeft grote familie dus wou iedereen in 1x. Van 14 tot 18 uur. Uiteindelijk kwam 3/4 niet. Dus waren we met een klein clubje. Smorgens mijn zusje even geweest met nichtjes (4 en 6 weken) om de drukte te vermijden. We hebben binnen taart gegeten en verder buiten gezeten. Dametje in de zandbak of schommel tussen de visite. Gelukkig hadden we het in 1x gevierd want ze heeft de hele nacht nodig gehad om te ontprikkelen

茅茅n jaar geleden

Onze kleine is prematuur geboren en dus uiteindelijk in september geboren. Hij is 18 september 2 geworden. We hebben enorm geleerd van vorig jaar (wat we wel of niet fijn vonden) Zo hebben wij ervoor gekozen de opa's en oma's en 2 tantes uit te nodigen op 17 september en op zijn verjaardag zelf zijn we naar de efteling gegaan. Zodat we samen een enorm mooie dag hadden!! Wij hebben onze zoon een kleurboek van de bigbazaar gegeven en een grote vrachtwagen met daarop een tractor. Verder krijgen ze zoveel!

茅茅n jaar geleden

Wij huren een speeltijd in de buurt bij ons af met het gebouwtje erbij. Zoontje is eind oktober jarig dus ben bang voor slecht weer.. onze vrienden hebben ook allemaal kinderen dus zo kan iedereen lekker hun gang gaan. Nodigen daarom dus ook iedereen uit!

茅茅n jaar geleden

Men dochtertje is volgende week jarig en we hebben gewoon een feestje met het thema peppa big, en dan is er wat familie bij niks te groot want ze kan niet goed tegen drukte maar ze gaat zeker niks te kort komen :)

茅茅n jaar geleden

Wij vieren verspreid over twee dagen met een week er tussen en op de dagen twee uur in de ochtend en twee uur in de middag om de middagdut heen. We hebben een grote familie en niet extreem veel ruimte dus lossen we het zo op. We hebben de data ruim van tevoren doorgegeven om voor iedereen een gunstige planning te maken. We hopen dat door het zo te spreiden, het voor onze dochter ook leuk is en niet te overweldigend