22 Reacties
één jaar geleden
Heb zaterdagmiddag 1,5u gewandeld omdat ze niet wilde slapen. Uiteraard dik ingepakt, maar ze heeft de hele wandeling geslapen, vond ze heerlijk!
één jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
Heb zaterdagmiddag 1,5u gewandeld omdat ze niet wilde slapen. Uiteraard dik ...
Verder wonen wij overal dichtbij (binnen 10min lopen in t winkelcentrum, 5min fietsen naar de opvang), dus die 1,5u is wel een uitzondering
één jaar geleden
Ik probeer zeker 1uur per dag buiten te zijn met de kleine. Kan ook 2x 30 minuten zijn. Op kou kun je kleden🙂 nu heeft ze al vanaf vrijdag hoge koorts dus nu alleen ff snel samen na de winkel als het nodig is. Buitenlucht is goed en vaak slaapt ze daarna heerlijk
één jaar geleden
Dik ingepakt zolang als voor jezelf prettig voelt denk ik? Buitenlucht is heerlijk, ook met deze kou.
Ik doe met dit weer 2x 30-40min, maar dat is omdat ze langer dan dat de kinderwagen niet waardeert 😇. Als ze langer fijn zou vinden zou ik gerust 1.5u wandelen!
één jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
Verder wonen wij overal dichtbij (binnen 10min lopen in t winkelcentrum, 5m ...
Doe je dan nog iets speciaals, bijv kruik mee, extra deken, welke creme op gezicht als vriest (iets wat dus niet op gezichtje bevriest🥲) etc?
één jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
Heb zaterdagmiddag 1,5u gewandeld omdat ze niet wilde slapen. Uiteraard dik ...
Wat heerlijk trouwens🥰🥰🥰en wat fijn dat ze er zo van genoten heeft😀
één jaar geleden
Ik vind vooral de voetjes lastig, laatst had ik leren booties maar had hij koude voetjes (en huilen)..
één jaar geleden
Gewoon lekker warm inpakken. Wij moeten altijd 2x per dag de hond uitlaten samen. Maar ik heb mijn vriend gevraagd met deze kou sochtends wel het ochtend rondje met de hond te doen 🙈 we hoeven dus maar 1x vandaag. Dikke jas, sjaal, handschoenen, muts, een extra dekentje in de voetenzak. En dan gaan we zo een uurtje naar buiten. De hond kan dan even uitrazen met frisbee/bal. Dan vind ik t zelf ook wel mooi geweest en dan lekker warm naar binnen 🤣
één jaar geleden
Op de fiets met wind in het gezicht (wel windscherm + warme voetenzak).. dan ook gewoon lekker uurtje buiten..?
één jaar geleden
Reactie op LinaLina789
Op de fiets met wind in het gezicht (wel windscherm + warme voetenzak).. da ...
Met voetenzak en windscherm lijkt t me prima! Muts op en sjaal om en lekker gaan! 🤗 je kunt ook af en toe even het nekje en de handjes van je kindje voelen als je twijfelt
één jaar geleden
Reactie op LinaLina789
Doe je dan nog iets speciaals, bijv kruik mee, extra deken, welke creme op ...
Nee geen extra deken. Wel nog een oversized wollenbroekje over het broekje wat ze al aan had, maar een dekentje zou ook kunnen!
één jaar geleden
Ik doe wantjes aan, dan snel jas erover, dan zitten die wantjes klem en krijgt hij ze niet uit.
Als het onder 0 is doe ik hem een extra wollen jasje onder zijn winterjas en dan met sjaal, muts, wantjes, voetenzak krijgt hij geen kou.
Ga niet veel langer dan een uurtje, vind ik zelf ook niet lekker met die kou.
één jaar geleden
Ik heb een peuter die heel graag buiten is, ongeacht het weer. Haar broertje is niet anders gewend dan dat hij verplicht mee moet naar buiten. Ik doe hier 2 laagjes wol en 1 laag waterafstotend speelpakje aan. We zijn iedere dag minstens een half uur buiten aan het spelen… ook met deze temperaturen.