16 Reacties
één jaar geleden
Geen idee 210 melk ochtend en avond , avond drinkt hij meestal niet volledig. En door de dag water. Die staat heel de dag op tafel waar hij het zelf kan nemen. En als we weg gaan , heb ik die ook altijd bij.
één jaar geleden
Mijne drinkt superweinig als ik dit zo lees.
Sochtends en savonds bv en over de dag verspreidt misschien 1-1,5 munchkin beker met water of thee.
één jaar geleden
Reactie op Koninginvanhetgezin
Mijne drinkt superweinig als ik dit zo lees.
Sochtends en savonds bv en ove ...
Je weet natuurlijk niet hoeveel ze binnen krijgen met de bv. Hier ook 1-1.5 munchkin beker. En dan s'avond en s'nachts en s'ochtends bv. Zolang er goede plasluiers zijn is er niets aan de hand :)
één jaar geleden
Reactie op Stappertje
Je weet natuurlijk niet hoeveel ze binnen krijgen met de bv. Hier ook 1-1.5 ...
Ja klopt, alleen goede plasluiers kan ik het ook niet noemen😝 alleen dan sochtends heeft hij een volle luier maar verder weinig. Nooit van die zware luiers. Biedt hem altijd wel gewoon drinken aan maar vaak neemt hij dan een mini slokje. Weet ook niet hoe ik het anders kan doen
één jaar geleden
Onze zoon drinkt sochtends 150 + 5 melk, savonds 180 +6 melk, overdag Hema rietjesbeker zero ranja en een halve fles water uit de rietjesbeker
één jaar geleden
Hier drinkt ze ook niet zo heel veel voor mijn idee. Wel veel fruit (vocht) en havermout met melk en 2x nog borstvoeding. Ze drinkt denk ik 2/3 tot max 1 rietjesbeker van 300 ml leeg op een dag.
Ze heeft meerdere plasluiers op een dag en geeft goed aan als ze wil drinken dus zal vast wel goed zijn 🤷♀️.
één jaar geleden
Reactie op Koninginvanhetgezin
Ja klopt, alleen goede plasluiers kan ik het ook niet noemen😝 alleen dan s ...
Zolang die dit heeft is het prima. Mijn kleine heeft overdag ook geen grote plasluiers maar denk dan ach als dit in de nacht wel is zal het goed zijn 😊
één jaar geleden
Die van ons drinkt nog 3 keer per dag melk🙈
We wilden dit afbouwen en toen werd ze ziek… en elke keer, als we denken aan afbouwen gebeurt er wat en dan laten we het maar zo.
Ene keer drinkt ze ze alledrie leeg, andere keer geen van alle, en alle opties daartussen.
Verder drinkt ze water en/of aanmaak, maar nooit meer dan een rietjesbeker over de dag
De melkflessen zijn na bereiding ongeveer 240/250ml
één jaar geleden
Hier 3x melk en 1x thee. Alles uit een fles op schoot. Zelf drinken in welke soort beker dan ook lukt nog niet
één jaar geleden
270ml melk per dag.
En water staat in een beker op tafel. Na iedere maaltijd geef ik de beker aan in zn stoeltje.
Ik vul hem bij als ie leeg is. 2x per dag ofzo.
We hebben nu een boekje waar het woord "drinkbeker" in voor komt. Iedere keer als ik dat lees moet de beker erbij gepakt worden en drinkt hij een halve beker. Dat helpt wel om meer te drinken.
En vaak als ik zeg dat ik wat water ga drinken, drinkt hij ook een paar slokken.
Al met al denk ik dat hij misschien max een liter drinkt? Ik zal het eens een beetje gaan bijhouden, want ik weet het eigenlijk niet zo goed.