41 Reacties

één jaar geleden

Ehum even tellen 4 boven die doorgekomen zijn 4 onder doorgekomen 2 kiezen onderweg. Van boven. Ze is 6 okt 1 geworden.

één jaar geleden

Mijn meisje is 21 oktober 1 geworden. En heeft maar 6 tandjes.. 4 boven en twee onder. Maar ook heel haar leven slechte slaper geweest nadat ze 1 werd begon het feestje alleen erger te worden. Net op bezoek geweest bij een vriendin met drie kids en die zegt vergeet het slapen maar als je kinderen neemt bestaat dat niet Meer…..😅

één jaar geleden

16 september 1 geworden. 4 tanden boven en 4 beneden voor. 2 achterste kiezen onderin komen door en voorste kiezen boven komen door.

één jaar geleden

Hahha pff drama he Ik was van jonge fitte jongvolwassenen naar iemand die volgens mij chronisch vermoeid is🤣 Ik doe laatste periode met zijn 2e middag slaap al een dutje mee anders trek ik het niet. Nu is die ziekjes koorts ligt al in bed vanaf 7 u maar word constant huilend wakker, ik heb hem ma bij me genomen in de hoop dat we de nacht door komen 🥰

één jaar geleden

11 oktober 1 is ons zoontje 1 geworden. Ik moest laatst voor controle naar de tandarts. Toen heb ik even gevraagd of ze wilde kijken hoeveel tanden / kiezen ons zoontje nog moest want hij had er al heel veel. Toen vertelde de tandarts dat hij nog 1 kies links boven en 1 kies linksonder moet en dan heeft hij alles... Wel moeten er nog een paar verder doorkomen.

één jaar geleden

Mijn zoontje is 9 oktober 1 jaar geworden en heeft nog maar 2 boventanden en 2 ondertanden

één jaar geleden

Hier is ze net 13 maanden: - 7 voortanden (4 boven, 3 onder) - 4 kiezen ( 3 helemaal door, 1 met een punt) Ze reageert bij ons ook altijd heftig op tandjes. Mja als ik me bedenk hoe mn verstandskiezen voelden die doorkwamen als puber, bah. Ook echt ontzettend pijnlijk. Helemaal voor zo’n ukkie. Wel enorm pittig 😅

één jaar geleden

Reactie op GVER

Mijn zoontje is 9 oktober 1 jaar geworden en heeft nog maar 2 boventanden e ...
Mijn zoontje op dezelfde dag jarig en ook 2 tandjes bovenaan en 2 onderaan ☺️.

één jaar geleden

Reactie op Sisiboy

Mijn zoontje op dezelfde dag jarig en ook 2 tandjes bovenaan en 2 onderaan ...
Ik moest toevallig naar de tandarts vandaag en ze zei dat het wel laat is maar niet erg want hoe later ze doorkomen hoe sterker ze zijn 🤭

één jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Hier is ze net 13 maanden: - 7 voortanden (4 boven, 3 onder) - 4 kiezen ( 3 ...
Hier hetzelfde gebit! Kiezen alle 3/4 binnen een week.. was erg pittig voor haar. Inmiddels is ze weer wat rustiger gelukkig 🤞

één jaar geleden

Meisje van 5 oktober. 2 snijtanden over, 2 snijtanden boven en 2 kiezen boven, die zijn door maar moeten nog zakken

één jaar geleden

Zoontje van 17 oktober, met exact elf maanden begon er een puntje onder en nu twee tandjes onder en 1 halve boven. Tweede boven begint nu door te komen. That’s it😅😅

één jaar geleden

Dochter van 31 oktober! Dus nu 13 maanden. Bij 6 maanden kreeg ze 2 ondertandjes. Daar bleef het een half jaar bij. Heerlijk bekkie! De 3 boventanden komen nu sinds haar verjaardag door. Goed te weten hoe langer het duurt, hoe sterker haha! Ik heb zelf echt een mega sterk gebit, maar mijn vriend daarentegen.. Dan hoop ik dat dit onderdeel mijn genen zijn geworden 😉

één jaar geleden

Reactie op F-8

Dochter van 31 oktober! Dus nu 13 maanden. Bij 6 maanden kreeg ze 2 ondert ...
Haha ik vraag me af of dat laatste klopt hoor? Heb ik echt nog nooit gehoord. Ik was een mega sneller tandenkrijger en wisselaar (in groep 3 alles al gewisseld) en heb een heel sterk en gezond gebit. Nooit gaatjes of gedoe. Volgens mij gaat het vooral om goed poetsen en schoonhouden vanaf doorkomen tandjes. Een gezond melkgebit is wél echt een voorspeller voor een gezond volwassen gebit 😬.

één jaar geleden

Reactie op Sisiboy

Mijn zoontje op dezelfde dag jarig en ook 2 tandjes bovenaan en 2 onderaan ...
Haha het zit hem in de geboortedatum dan😅 hier precies hetzelfde namelijk😆

één jaar geleden

Ik wil je wel adviseren om een barnsteen ketting of armbandje te nemen.. Ik merk niet eens dat de tandjes doorkomen of het nou door de ketting is weet ik niet.. maar ze heeft een ketting om.

één jaar geleden

Onze zoon is van 14 oktober. Had na 3,5 maand al 2 ondertanden, vervolgens kwamen boven eerst z'n 2 buitenste snijtanden door en daarna gauw genoeg ook z'n binnenste. Rond 10 maanden ook onder z'n buitenste snijtanden en dus 8 tanden. Bij 13 maanden kreeg hij z'n bovenste 2 hoektanden door en nu bij 13,5 maand lijkt er ineens van alles door te komen, maar wel nog allemaal puntjes en stompjes. Volgens mij alles behalve z'n achterste kiezen. Hij was vorige week behoorlijk ziek. Of het van de tanden kwam of de fikse verkoudheid die daarna kwam, weet ik niet. Verder lijkt hij weinig last te hebben van z'n tanden. Hij doet alleen met geen mogelijkheid z'n mond open om ze te poetsen als hij in zo'n doorkomfase zit🙈

één jaar geleden

Hihi, mijn kleine is van 21 oktober, en heeft sinds zijn verjaardag 2 ondertanden 😅. Sinds een week wel het idee dat er nu ook andere tanden zitten de duwen. Maar nog niets verder zichtbaar

één jaar geleden

Mijn dochter is van 10 oktober en heeft 4 boven tanden en 4 ondertanden en de kiezen komen nu door, heerlijke rooie wangetjes 🥰

één jaar geleden

Reactie op GVER

Ik moest toevallig naar de tandarts vandaag en ze zei dat het wel laat is m ...
Oh dank voor de tip! Wist niet je nu al bij de tandarts kon gaan... Sterkere tanden goed! Hopelijk niet pijnlijker bij het doorkomen dan. ☺️