11 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ja hoor, mijn zoontje heeft ook maar 6 tandjes. 4 boven 2 onder 馃槂

茅茅n jaar geleden

Reactie op Soontobemommy97

Ja hoor, mijn zoontje heeft ook maar 6 tandjes. 4 boven 2 onder 馃槂
Onze dochter hetzelfde! Er komen nu inmiddels wel 2 kiesjes aan

茅茅n jaar geleden

Deze week zijn drie tanden achter elkaar doorgekomen en heeft mijn dochter nu in totaal 8 tanden. De voor en snijtanden

茅茅n jaar geleden

4 boven, en 3 en kwart tandje onder. 馃き

茅茅n jaar geleden

Ons zoontje is heel snel.. met 13 maanden alles al behalve de 4 achterste kiezen.. 馃槄 en bijten heeft hij helaas ook uitgevonden 馃お

茅茅n jaar geleden

Jep hier ook een dreumes van 15 mnd. Net toen ze een jaar werd 2 boven en 2 onder tandjes馃槄 Verder nog niks te bekennen.

茅茅n jaar geleden

Hier eerste (2) tand(en)met 9 maanden. Vervolgens rond 1 jaar 3de en 4de tand. Vervolgens ging het heel snel, en heeft ze sinds 15 maanden 12 tanden en kiezen in totaal. En het lijkt erop dat de hoektanden ook beginnen te rommelen. Eerste dochter had wel ruim voor 1 jaar, de 4 tanden, maar daarna duurde het veel langer voor de rest kwam. Het is zo schattig als ze nog weinig tandjes hebben.馃槏 Wil je het een beetje stimuleren, kan het soms helpen om het tandvlees wat extra te poetsen/stimuleren. Maar elk kindje heeft zijn/haar eigen tempo馃槈

茅茅n jaar geleden

Haha, wat grappig dat verschil! Hier al hele rijen 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje 16 maanden heeft er nu 6 en er komen nu 2 liedjes door

茅茅n jaar geleden

17 Maanden, eerste tandje komt nu pas door馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Ons zoontje van dikke 16 maanden heeft 12 tandjes intussen. De 4 voorste onder en boven en dan in elke hoek 1 kies, nog 8 te gaan 馃ぃ. Kan al goed knabbelen en bijten, als ik met mijn vingers in de buurt kom gaat hij er gelijk naar happen 馃槄