11 Reacties

5 jaar geleden

Je hebt precies op de zelfde dagen als ik de ovulatie gehad en begin vorige menstruatie. We zijn dan 4wk + 6 dgn zwanger. Je begint met tellen vanaf eerste dag laatste menstruatie. Aangezien je wel weet wat je ovulatie is kun je dnk ik uitgaan van toen een cyclus van rond 28 dagen? Ik ben geen expert hoor!! Maar ik zit eind sep begin okt met de datum. 8 Feb heb ik de echo!

5 jaar geleden

Ik zou even online kijken. Je hebt wel calculators waarmee je aan de hand van je laatste menstruatie of ovulatie en de lengte van je cyclus kan bepalen wanneer je ongeveer uitgerekend bent...

5 jaar geleden

Hoi ik had een positieve ovulatietest op 5-1. Dus ik denk dat 6-1 mijn eisprong was. Als het goed is ben ik nu 4 weken + 4 dagen! Jij bent dan een dagje extra Maarja 100% zekerheid weten we pas bij de echo 🙂

5 jaar geleden

Ik heb dit dus t zelfde. 18 december laatste menstruatie en de 8e de eisprong. Een cyclus van precies 5 weken. Wat er nu dus op neer zou komen dat ik al 5+2 ben. De CB gaf vanmorgen 1-2 aan en dat klopt met de eisprong best goed. Ik heb dus nu ook 2 data of 23 september of 3 oktober 😅 morgen ga ik de VK bellen om te horen wat die zeggen haha

5 jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Ik heb dit dus t zelfde. 18 december laatste menstruatie en de 8e de eispro ...
Ik zou uitgaan van je eisprong! Ik ben zwanger geworden op cyclus dag 95 ivm pcos dus daar valt echt niet mee te rekenen haha. Hier een handig linkje om je datum te berekenen dmv je ovulatie https://www.babybytes.nl/Zwangerschap/bevaldatum-berekenen.php?day=06&month=januari&year=2021&dt=ovu

5 jaar geleden

Ik zou uitgaan van je eisprong! Ik ben zwanger geworden op cyclus dag 95 iv ...
Aangezien ik door de ovutesten weet wanneer t is geweest ga ik inderdaad daar maar van uit 😜 op die website geeft ie dan bij mij 2 oktober aan❤️ zou mooi zijn een oktober kindje❤️

5 jaar geleden

Lastig hè. Ik had 25 december mijn laatste menstruatie....heb een cyclus tussen de 28 en 33 dagen dus geen idee of ik überhaupt al overtijd ben of niet. Mijn eisprong heb ik deze ronde ook niet echt gemerkt 🙄. Wel (licht) positieve testen gehad vrijdag, gister en vandaag. Dus ik denk dat ik om de dag even blijf testen

5 jaar geleden

Reactie op mamavanLukas

Lastig hè. Ik had 25 december mijn laatste menstruatie....heb een cyclus tu ...
Ik had ook op de 25ste mijn laatste menstruatie en twijfel ook over mijn lengte.. ik dacht 32.. nu heb ik al 2 testen gedaan, eentje 4 en eentje 5 dagen voor mijn NOD en deze zijn duidelijk positief. Dus ik denk wel dat je zwanger kan zijn 🥰 ik duim mee voor je!

5 jaar geleden

Ik had ook op de 25ste mijn laatste menstruatie en twijfel ook over mijn le ...
Gefeliciteerd ♡. Ik ben ook weer erg vroeg met testen. Als je een onregelmatige cyclus hebt dan raden ze aan om te pas testen na je langste cyclus en dat is bij mij dus 33 of 34 dagen. Eigenlijk moet ik aanstaande dinsdag of woensdag pas testen haha. Maar dat ie nu al licht positief test geeft wel hoop

5 jaar geleden

Reactie op mamavanLukas

Lastig hè. Ik had 25 december mijn laatste menstruatie....heb een cyclus tu ...
Hi! Dan lopen we ongeveer gelijk! Ik had ook 25e mn laatste menstruatie met LH piek gemeten op 5 Jan. Vorige week donderdag 3x positief getest.