28 Reacties
één jaar geleden
Hier is "dada" een populair woordje, de hele dag door, behalve wanneer we echt weg/dada gaan. "Papa" kan hij intussen ook al zeggen. Voor de rest "dit" of "dat" wanneer hij naar iets wijst, en "kijk" durft hij ook wel eens zeggen. Voor de rest bootst hij vooral klanken na, onze hond Bullet wordt "u-et" en wanneer hij naar bumba kijkt durft hij ook wel nee en ja meezeggen.
één jaar geleden
Mijn zoontje zegt alleen nog maar die en wijst dr dan naar. Heel af en toe mama of papa.
Mijn dochter kon op deze leeftijd ook al veel meer zeggen. Had toen haar hele eigen taaltje. zo schattig. Ik kan me nog herinneren hoe ze de hele dag ‘peloe’ riep.. dat betekende proeven. Ze wilde alles proeven. Is nu ze 3,5 jaar is wel anders 🤣
één jaar geleden
Hier mammammamam of papapa. Of mapa 🤣 is nu 16 maanden verder niks. En het knorren van een varken doet hij na
één jaar geleden
Haha ja die die die horen wij heeeeel veel van onze dochter. Ze is 15 maanden en zegt nu deining (afstandsbediening), die niet als ze iets niet wilt en ze zei vandaag huis haha. Word steeds leuker!
VRIEND
één jaar geleden
Mijn zoon van 15 maanden zegt mama, papa, opa, oma , bah en vooral da of die en veel wijzen naar hetgene wat hij wilt.
Maar als je vraagt " waar is" dan wijst hij er naar.
Klap eens in je handjes, hoesten, ( hand ) kusjes , kiekeboe doet hij ook allemaal