12 Reacties
5 jaar geleden
Mijn bloeddruk lag voor de zwangerschap rond de 130/98. Nu zit ik op 110/75. 💪🏼
5 jaar geleden
Ik heb altijd een hoge bloeddruk , heb er tijden bij gehad dat ik boven de 200 zat bovendruk en een onderdruk van 124.. ik slik nu geen medicatie meer en schommel nu rond de 151/92 , is eigenlijk nog best hoog .. morgen heb ik mijn eerste afspraak bij de VK voor een echo ( 8 WK ) , als zij me bloeddruk te hoog vind word ik doorverwezen naar een gynaecoloog en die zal mij onder controle houden en medicatie voorschrijven
5 jaar geleden
Reactie op lolitalala
Mijn bloeddruk lag voor de zwangerschap rond de 130/98. Nu zit ik op 110/75 ...
Dat is een mooie waarde! Is dat met of zonder medicatie?
5 jaar geleden
Reactie op liefdes-baby
Ik heb altijd een hoge bloeddruk , heb er tijden bij gehad dat ik boven de ...
Ik ben door mijn huisarts meteen doorverwezen naar de gynaecoloog
5 jaar geleden
Ik ben door mijn huisarts meteen doorverwezen naar de gynaecoloog
Ik heb mijn huisarts eigenlijk nog niet ingelicht over mijn zwangerschap , ik heb gelijk de VK gebeld voor een afspraak .. van de week belde ze me op om de intake vast door te nemen ! Scheelt weer voor morgen ( doen ze vanwege het Corona ) en toen zei ze dat over me bloeddruk ! Ik hoor het morgen allemaal wel , ik hoop alleen geen medicatie want ik heb medicatie geslikt waar ik ontzettende migraine van kreeg
5 jaar geleden
Ik had ook altijd een hoge bloeddruk onder controle bij de internist. Voor onze kinderwens had ik de medicatie verwisselt. Nu ben ik onder behandeling bij de gynaecoloog, bij de vorige zwangerschap ging het goed tot week 38 daarna was het aan de hoge kant moest ik ingeleid worden. Hoop dat het deze keer weer zo goed gaat🙏🏻
5 jaar geleden
Dat is een mooie waarde! Is dat met of zonder medicatie?
Zonder medicatie🙏🏼 een jaar geleden was mijn bloeddruk hoger, maar ik heb nooit medicatie gehoeven. Door gezonder te eten en veel te sporten was het me gelukt om mn bloeddruk te verlagen