10 Reacties

2 jaar geleden

misschien zou je is kunnen kijken op shoesme , daar bestel ik de schoentjes voor me zoontje. PERFECT !!! Me vriend kwam laatst met witte Nikes thuis voor die kleine jongen maar ik krijg die krengen met geen mogelijkheid aan 😂 en de schoentjes die ik via shoesme bestel daar glijden z’n voetjes zo in zonder te proppen

2 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem! Sneakers krijg ik niet aan, hebben nu de winter laarsjes van Donsje en die zitten heel goed & zijn lekker warm!

2 jaar geleden

Ik volg. Maak precies hetzelfde alle schoentjes die gekregen zijn past hij niet en een aantal gekocht via Vinted om uit te proberen waren geen succes. Tot nu toe heb ik gemerkt dat de schoentjes met klittenband het beste passen en minimaal 1 maat groter.

2 jaar geleden

Reactie op Lilly-lou

Hier hetzelfde probleem! Sneakers krijg ik niet aan, hebben nu de winter la ...
Welke zijn deze ? Ik had uggs besteld via Vinted maar zijn voetjes blijven half in zitten en vallen de hele tijd er uit. Dit omdat ik toch een maat groter moet bestellen zodat zijn voetjes überhaupt passen die zijn ook te dik.

2 jaar geleden

Deze zitten hier goed!

2 jaar geleden

Onze zoon heeft dat ook. De sneakers van Adidas met klittenband passen hem het beste.

2 jaar geleden

Shoesme & falcotto bevallen hier goed 👍

2 jaar geleden

Reactie op Mayo6

Shoesme & falcotto bevallen hier goed 👍
Shoesme met klittenband ? Ik had besteld met veters en een hoog model en die paste mijn zoon ook niet :(.

2 jaar geleden

Bedankt voor de tips! Aangezien hij nog niet loopt en t puur is om zn voetjes warm te houden (en ik slofjes niet altijd leuk vindt) vind ik shoesme best aan de prijs. Maar zodra hij gaat lopen kan ik dit proberen! En de andere tips probeer ik ook. Ben inmiddels t kopen en passen en proberen beu hahaha. Heb gisteren bij de prenatal hele goedkope schoentjes gekocht. Die passen eindelijk! Idd een maat groter en met klittenband.

2 jaar geleden

https://www.prenatal.nl/babykleding-44-68/jongens/schoenen-en-slofjes/prenatal-baby-schoenen-5540763.html?gclid=Cj0KCQiAveebBhD_ARIsAFaAvrGIdxF3FRBpKGcfHuEw60GwrPycYnbuNcBR2usVW8IYuz4FMl9tJD0aAi10EALw_wcB Deze