7 Reacties
4 jaar geleden
Na mijn eerste zwangerschap laten plaatsen.. ik ben 8 maanden non-stop ongesteld geweest en ruim 20kg aangekomen vanaf plaatsen tot verwijderen, daarnaast had ik ook continue hoofdpijn en zat ik niet lekker in mn vel. Mijn huisarts wou hem er steeds niet uithalen, maar zodra die er uit was na ong een maand meteen weer een stuk beter in m'n vel en normale menstruatie terug. Ook verloor ik de eerste paar maanden erna ong 10 kg zonder echt moeite te doen.
Voor mij dus nooit meer zo'n ding.. In mijn omgeving heb ik wel goede verhalen gehoord, dus denk dat ik 1 van de ongelukkige ben die slecht reageert op het hormoonstaafje
4 jaar geleden
Ik heb m zo'n 4 maanden gehad en heb ook 4 maanden lang gevloeid.
Ik ken juist meerdere met het zelfde verhaal.
Heeft deze niet hetzelfde hormoon als de mini pil en de prikpil? Ik zou dan bijna zeggen dat als je op de een hoed reageert dat het ook best wel eens goed zou kunnen gaan.
4 jaar geleden
Niet doen!!!! Ik heb 2 vriendinnen die hem hebben gehad en bij allebei is hij van zwemen door de arm. Bij 1 vriendin moesten ze 8x haar arm open maken, omdat de plek waar hij uiteindelijk bleek te zitten ging ontsteken
Echt, alleen maar ellende
4 jaar geleden
Oh, ik ben juist heel positief over dit staafje! Heb hem zo鈥檔 3 jaar gehad en nergens last van gehad. Ook niet ongesteld geweest zelfs! Af en toe een doorbraakbloeding wat een dag duurde en daarna was het weer klaar. Mijn zusje heeft hem ook en zij blijft wel ongesteld, maar wel gewoon netjes regelmatig.
Ik vond het een fijn ding in ieder geval! Zo zie je maar dat het per persoon verschillend is 馃槉
4 jaar geleden
Ik ben er heel positief over! Heb hem twee keer gehad voor ik zwanger wilde worden (nooit ongesteld geweest gedurende de tijd dat ik hem had) en drie weken na de bevalling weer laten plaatsen. Toen ben ik wel een paar weken bezig geweest maar sinds dien weer hetzelfde als voor zwangerschap. Ik heb ervoor gekozen omdat ik hormonale migraine heb en rond mn eisprong en mn menstruatie dus migraine aanvallen krijg door schommelende hormonen, dit staafje houd de boel stabiel waardoor ik gewoon kan functioneren馃槉
4 jaar geleden
Thanks! Hebben jullie vlak na het plaatsen ook nog even gebloed? Zo ging het bij mijn spiraal. Had hem laten zetten, 2 weken daarna een week gebloed en daarna niet meer ongesteld.
4 jaar geleden
Ik heb m ook gehad aantal jaar geleden. Ben niet tevreden over. Heb m ook na een jaar aanmodderen laten verwijderen. Was elke keer aan t vloeien. Dan weer 2 weken vloeien dan weer een week niks dan weer 3 weken vloeien dan weer 3 weken niks dan weer paar dagen vloeien paar weken niks dan weer aantal weken nonstop vloeien nouuuu ik was t helemaal zat. Daarna heb ik een myrena spiraal genomen en dat was top na dat ik m gezet had even gevloeid en daarna niet meer ongesteld geweest