5 Reacties
één jaar geleden
Hai! Wat vervelend voor jullie!
Huilt hij als hij je ziet? Of huilt hij al voordat hij je in de gaten heeft?
Mijn dochter kan het wel eens op een huilen zetten als ze mij of m’n vriend ziet en wij merken dat het komt omdat ze niet weg wil. Als ze ons nog niet in de gaten heeft, zien we dat ze het onwijs leuk heeft.
Ik zou zeker een gesprekje aanvragen hoor. Gewoon open bespreken. Als moeder mag je toch zeker aangeven wat je merkt.. en heb je recht om te weten hoe het de rest van de dag gaat..
één jaar geleden
Reactie op Milamama
Hai! Wat vervelend voor jullie!
Huilt hij als hij je ziet? Of huilt hij al ...
Normaal zodra hij me ziet maar vandaag huilde hij al toen ik binnen kwam. Hij wil dan meteen weg. Zegt al huilend: doei, huis, deur. Dat soort dingen. Echt niet fijn😔ik ga idd een gesprek aanvragen om alles in ieder geval even helder te krijgen.
één jaar geleden
Reactie op BB1121
Normaal zodra hij me ziet maar vandaag huilde hij al toen ik binnen kwam. H ...
Hoelang gaat hij? Hier een meisje die echt max tot 17 uur gaat anders is ze moe, verdrietig en grumpy.
Of laatst was ze geduwd, kon ze niemand vinden van d'r groep (ze waren met elkaar buiten) dan is het batterijtje echt leeg
één jaar geleden
Kan ook gewoon ontlading zijn van de dag en weer fijn mama en papa zien. Mijn zoontje deed het ook toen hij kleiner was, nu niet meer maar hij is wel altijd heel blij als ik er weer ben en een soort opgelucht dat hij de drukte weer uit mag hahaha. Ook al heeft hij het nog zo leuk op het kdv, lijkt me heel gezond dat ze toch veel liever bij mama en papa zijn.