11 Reacties

één jaar geleden

Ik denk en allergiesche reactie ik zou ff de huisartsenpost contacten

één jaar geleden

Reactie op Lou1986

Ik denk en allergiesche reactie ik zou ff de huisartsenpost contacten
Ik heb inmiddels contact gehad, en zij zegt dat het geen warmte uitslag is en geen allergische reactie 😤 gebaseerd op dat hij niet ziek over komt maar wel koorts.. als die wel zieker word of suf direct weer bellen en als die het morgen nog heeft of erger eigen huisarts bellen

één jaar geleden

Bij en vriend van me zeiden ze ook dat het geen allergische reactie was en dat was het dus wel zag er het zelfde uit als het vanacht erger word zou ik stoppen met de antibiotica al mag ik dat niet zeggen ben geen arts

één jaar geleden

Reactie op Lou1986

Bij en vriend van me zeiden ze ook dat het geen allergische reactie was en ...
Hij word zelf wel zieker hij slaapt namelijk nooit bij mij op de bank

één jaar geleden

Ik zou nog en keer naar de huisartsenpost bellen of gaan

één jaar geleden

Reactie op Lou1986

Ik zou nog en keer naar de huisartsenpost bellen of gaan
Ja, ik wacht nu tot ze me terugbellen

MOD

één jaar geleden

Hopelijk weet je inmiddels meer. Heel veel sterkte/beterschap! 🍀

één jaar geleden

Hoe is het ondertussen met je zoontje?

één jaar geleden

Reactie op Lou1986

Hoe is het ondertussen met je zoontje?
Nog steeds heel ziek, huisarts zegt dat het komt door de koorts.. hij slaapt al bijna de hele dag en leeft op ranja en zetpillen op t moment..

één jaar geleden

O wauw dat lijkt me niet best als je het echt niet blijft vertrouwen altijd weer aan de bel trekken mijn dochter heeft ook heel koort gehad maar sliep heel veel meer maar elk kind is anders

één jaar geleden

Luister naar je moedergevoel, dat zegt mijn huisarts altijd. Dat klopt bijna altijd en jij kent je kindje als geen ander. Dus vertrouw je t niet, er op staan dat je langs mag komen. Moet wel zeggen dat ze van een oorontsteking flink ziek kunnen zijn. Onze oudste van 3 heeft buisjes omdat ze aan de lopende band oorontstekingen had. Maar die uitslag lijkt toch echt wel op of warmte uitslag of iets zoals de 6e ziekte 🤷‍♀️. Succes en beterschap met de kleine!