9 Reacties

4 jaar geleden

Mijn zoon slaapt altijd met een losse tetra doek omdat hij daar rustig wordt en het hem een geborgen gevoel geeft. Ik heb een babyfoon met een camera en als ik zie dat hij slaapt ga ik binnen en trek ik de doek zachtjes van zijn gezicht.

4 jaar geleden

Ik wissel gewoon haar hoeslaken, vind het geen fijn gevoel dat ze zo'n doek kan pakken en over haar hoofd kan doen..

4 jaar geleden

Wij hebben een heeeele grote. Hebben we er een paar van dus die slaan we om haar matras. Ze heeft deze nog nooit gepakt zit strak eromheen

4 jaar geleden

Mijn dochter slaapt graag met de hydrofiele luier bij der gezicht. Ik moet altijd een doek gebruiken in mijn BH bij het voeden. Mijn andere borst lekt altijd als een gek zodra ze gaat drinken. Die doek heeft ze dus ook het liefste bij zich met slapen haha. Ze trekt hem mee en houd hem echt vast en als ze hem niet heeft is ze aan het zoeken. Ikzelf vindt het geen probleem, het is een ademende stof en ze kan er gwn doorheen ademen. Ik haak hem voor de nacht wel een beetje van der gezicht af maar laat hem wel naast haar hoofd liggen. Hoe oud is je meisje?

4 jaar geleden

Ik heb ipv een hydrofiele doek een flanellen luier onder het hoofd liggen. Die kunnen ze moeilijker vastpakken en ik heb het heel strak om het matras gedaan. Of inderdaad een hele grote hydrofiele doek en die strak onder het matras instoppen?

4 jaar geleden

Hier slaapt mijn zoontje naast zijn knuffel doekje ook met een hydrofiele doek… hij vind het heerlijk om zijn gezichtje er heerlijk in te stoppen… en geeft hem juist een geborgen gevoel! Inmiddels kan hij hem ook zelf wel wegpakken, dus ik heb er geen moeite mee!

4 jaar geleden

Reactie op Mandy--88

Mijn dochter slaapt graag met de hydrofiele luier bij der gezicht. Ik moet ...
Mijn meisje is 15 weken, gecorrigeerd 12 weken ☺️

4 jaar geleden

Ik heb ook van die hele grote hydrofiele doeken, deze doe ik dan vast in het hoeslaken en helemaal straks om het bed. Werkt top

4 jaar geleden

Ik heb de doek weggehaald na het lezen van dit topic. Hij is flink naar alles aan het grijpen en ik werd bang dat hij de doek wel eens over zijn hoofd kon krijgen.