8 Reacties

2 jaar geleden

Mijn eerste zoon, die in maart 20 geboren is, is in juni 21 geopereerd in Nijmegen. Ik had er meer last van dan mijn zoontje! Hij huilde heel erg bij het gaan slapen voor de operatie en dat was zo zielig! Het herstel ging helemaal prima. Even wennen met verschonen als het plastic buisje erin zit, maar het ging voorspoedig en herstel is ook super!

2 jaar geleden

Fijn dat het allemaal zo goed is verlopen! Tegen het moment van slapen kijk ik ook enorm op, hoop dat ik mezelf groot kan houden voor hem haha! Nu we het gesprek hebben gehad over de operatie, vind ik het ook minder eng. Hopelijk verloopt het bij ons ook voorspoedig!

2 jaar geleden

Reactie op BM26

Fijn dat het allemaal zo goed is verlopen! Tegen het moment van slapen kijk ...
Ik zou wel proberen om zo snel mogelijk aan de beurt te zijn. Onze zoon liep toen al en zat graag op de fiets. Ook zwemmen vond hij top. Als je ze rustig aan moet laten doen is dat wel even pittig. Veel zittend spelen dus daar wat vooronderzoek naar doen is wel aan te raden. Wij hebben veel geknutseld in die periode. Verven, kleuren, met scheerschuim knoeien etc. Ook veel met eten laten ontdekken, erwten kosten veel tijd, zelf een banaan in stukjes maken etc...

2 jaar geleden

Hi! Ons zoontje van oktober heeft waarschijnlijk een milde vorm.. wij zijn bij de kinderuroloog geweest en zij denkt dat ze de voorhuid aan de onderkant naar elkaar toe kan hechten en dat het dan wel klaar is. We worden zodra hij 9 maanden is nogmaals opgeroepen dat ze het weer kan bekijken. Moet zeggen dat het me al sinds z’n geboorte bezighoudt en dat ik hoop dat hij er nooit mee gepest zal worden ofzo..

2 jaar geleden

Reactie op emmel

Hi! Ons zoontje van oktober heeft waarschijnlijk een milde vorm.. wij zijn ...
Ahh dat kan ik helemaal begrijpen! We zouden ook echt opgelucht zijn als de operatie is geweest en gelukt. Wel fijn dat ze er nog een tweede keer naar kijken om te bepalen wat de beste aanpak zou zijn. Hopelijk is het allemaal snel achter de rug. Ons zoontje heeft ook een redelijk milde vorm, ze gaan de plasbuis wel een kleine correctie geven en inderdaad de voorhuid verdelen en hechten. Hopelijk lijkt het daarna allemaal normaal en merkt hij er nooit iets van. 💙

2 jaar geleden

Volgende week wordt ons zoontje van 1-10 geopereerd, dus met 13 maanden. Ik schoof het elke keer voor me uit, maar vind het toch een potje spannend 😞 Zoals het er nu naar uit ziet gaan ze gaan de plasbuis verwijden, de balzak losser van de penis halen waar de voorhuid voor nodig is en dan de eikel rechtzetten.. schijnt 2 uur te duren. Hij is in goede handen, heb t liefst dat we het alweer achter de rug hebben, maar moeten er even doorheen!

2 jaar geleden

Heel spannend, dan komt het ineens dichtbij! Hij zal zeker in goede handen zijn, maar dat maakt het niet minder leuk voor jullie. Het klinkt als een ingewikkelde ingreep, maar ze doen het zo vaak. Wij hebben ook veel vertrouwen in het ziekenhuis team. Hier is het nog afwachten op de oproep, zal uiterlijk met 18 maanden zijn. Heel veel succes en sterkte de komende weken! Lekker veel knuffelen. ❤️‍🩹

één jaar geleden

Reactie op Rilu

Volgende week wordt ons zoontje van 1-10 geopereerd, dus met 13 maanden. Ik ...
Nou, helaas gaat het hele gebeuren niet door. We zijn gisteren gebeld door de planning en wegens ziekte van artsen vallen er operaties uit waaronder die van onze zoon. We worden gebeld voor een nieuwe datum.