6 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Bjw94
Pff wat heftig zeg! Hier gelukkig niet zo heftig maar het is wel altijd wat ...
Ja ik ken het, word de hele tijd van het kastje naar de muur gestuurd. Had zaterdag ook verwacht dat ze zouden vernevelen en weer naar huis.
Zit ook elke keer bij de huisarts met hem.
Frustrerend he.
Dankje, hopelijk gaat het ook snel beter met jullie kindje 😊.
4 jaar geleden
Reactie op Sem_
Wat vreselijk voor jullie kleine en voor jullie zelf. Geen ervaring mee maa ...
Dankjewel! Ja heel machteloos.
We hebben de laatste tijd zoveel tegen slagen en stress, dit kon er ook nog wel bij 😪. Hoop zo dat hij er snel overheen is. Hij wil vanalles, zoals bijv. omrollen maar halverwegen is hij al kei benauwd..
4 jaar geleden
Ik wens je veel sterke en moed hierin ik weet hoe dit is je moet gewoon zo vaak gaan als je gevoel het zegt beter een keer te veel … je weet het beste en voelt aan wat je kind heeft of nodig heeft dus met koorts zou ik gewoon aandringen dat hij weer gekeken wordt ik wil je geen angst aanpraten maar je moet hier in Nl helaas boven op zitten om echt serieus genomen te worden je kan het.
4 jaar geleden
Wat ontzettend heftig zeg!!! Mijn zoontje had ook het rs virus toen hij twee weken oud was en heeft drie weken in het ziekenhuis gelegen. Vanaf toen is hij eigenlijk altijd verkouden en aan het hoesten. Soms weer meer en soms minder.
Twee weken geleden was het wat erger. Veel hoesten en spugen met veel slijm, slecht drinken en veel huilen door het hoesten. Wij zijn toen naar de huisarts gegaan en wij gaan nu voor een controle naar een kinderarts. De huisarts heeft tegen ons gezegd dat kindjes met het rs virus zeker vatbaarder zijn voor virussen.
Sinds wij één lucht bevochtiger hebben in z’n kamertje gaat het exht stukken beter in de nachten! Kan je altijd eens proberen.
Sterkte mama!