8 Reacties

één jaar geleden

Wij zijn een maand geleden naar zuid-frankrijk gereden met ons zoontje van bijna 2, 15 uur overgedaan. Savonds rond bedtijd(19.00) vertrokken. Elke keer als wij gingen stoppen(vaak half uurtje stoppen) werd hij wakker en kon die even zijn energie kwijt en zodra we weer in de auto gingen sliep die zo weer verder! Sochtends even lekker ergens ontbeten en rond 10.00 kwamen we al aan op de camping! Was heel ideaal zo

één jaar geleden

Reactie op Mnonniejj

Wij zijn een maand geleden naar zuid-frankrijk gereden met ons zoontje van ...
Waren jullie dan zelf niet moe? Ik zou de volgende dag kapot zijn als ik zelf niet geslapen heb 😅

één jaar geleden

Wij hebben ook snachts gereden. Ideaal, dag erna wel moe maar optijd slapen. Mijn zoon sliep dus in de auto en daardoor was iedereen relaxed, moet er namelijk niet aan denken dat ik hem de hele reis moet vermaken.

één jaar geleden

Reactie op ElleBee

Waren jullie dan zelf niet moe? Ik zou de volgende dag kapot zijn als ik ze ...
Wij reden omstebeurt zeg maar ongeveer 2/3 uur en dan de ander slapen😅

MOD

één jaar geleden

Vorig jaar zijn wij met ons zoontje naar Zuid Frankrijk gereden. Wij hebben veel pauzes genomen (kan de kleine even spelen, knuffelen eten etc). Ook hebben wij een overnachting gedaan. In totaal was het ong 13/14u rijden. Wel heel fijn (voor iedereen) om dit in tweeën te hebben gedaan. Fijne vakantie!

één jaar geleden

Reactie op Mnonniejj

Wij reden omstebeurt zeg maar ongeveer 2/3 uur en dan de ander slapen😅
Aaah, handig! Wij kunnen niet slapen in de auto

één jaar geleden

Wij zijn momenteel op de terugweg van Italië naar België, 1250 km. Toen we gingen hebben we tijdens de nacht gereden in 1 keer, rond 21u vertrokken. Dat ging best goed. Nu zijn we rond 11u vertrokken, en nog onderweg, wel met een hoop meer gezeur. Je moet vaker stoppen om te eten, dat heb je tijdens de nacht niet. En ook meer file. Met opgaan nemen we meestal een overnachting op 900km, als we overdag rijden. Terug is altijd in 1 keer. De tablet helpt ook wel om tussendoor te geven en wat speelgoedjes.

één jaar geleden

Wij zijn momenteel aan het Gardameer, vertrokken vanuit Breskens (Zeeuws Vlaanderen). Om 04:30 uur vertrokken. Met pyjama en al in de auto onder een dekentje gezet. Hebben daarna 2,5 uur geslapen. Zoveel mogelijk hun dagritme aangehouden. Wij hebben onze tweeling van bijna 2 jaar amper gehoord op de achterbank. Ik denk dat we tot aan de grens met Oostenrijk een keer of 5 zijn gestopt. Daar hebben we overnacht en de volgende dag nog eens 450 km gereden. Dit ging ook allemaal goed. Nu hopen dat de terugreis ook zo verloopt. 😅🙈