Onze dochter is sinds een paar dagen weer opgeknapt van de hand,mond en voetziekte. Vanaf het moment dat ze vorige week ziek werd is (in)slapen een DRAMA
Ik heb haar de afgelopen 15maanden altijd in slaap mogen (moeten) wiegen maar nu is het ineens overstrekken, duwen, spenen gooien en hysterisch huilen. Als ik haar dan in haar bedje leg wordt ze rustiger. Ik ga er dan naast zitten. Hangend over de leuning. Zij gaat zitten,liggen, staan, om mij heen hangen enz. Dit duurt ongeveer 30/60min en valt dan eindelijk in slaap tegen mijn arm of met haar gezichtje op mijn hand. Alsof ze mijn nabijheid echt nog nodig heeft maar optillen mag ik haar absoluut niet.
Vanavond was het én in bedje huilen én op de arm.
Ik vind het zo moeilijk. Waar doe ik goed aan? Normaal was ik altijd genoeg maar ik krijg haar gewoon niet meer getroost. Huilen, huilen en naar de deur wijzen. Tot kokhalzen aan toe 😭 Zou ze doorhebben dat ik haar eruit haal als ze ontroostbaar is? Ik wil zo graag aansluiten bij haar behoefte maar ik weet het gewoon even niet meer. Ze heeft vannacht 8u geslapen en overdag 45min. Dat is alles. Ze moet toch een x slapen??
Iemand die dit herkent? Wat zouden jullie doen?