Een paar weken terug plaatste ik hier een topic over wanneer je je gezin compleet vond en dat de.kriebels er waren voor een 3e.
Mijn man begon hier plots ook over zonder dat ik iets had gezegd en de wens was er dus vanuit ons beide.
Nou slik ik de pil non stop ivm medische redenen op advies vd gyneacoloog.
Ik kreeg ineens een doorbraakbloeding.. nooit gehad. Dus maar gestopt zodat ik ongesteld werd.
Ja zei mijn man dat is een mooie gelegenheid om te stoppen, als we t doen dan liever nu anders komt het er niet meer van.
Nou komt t probleem, sinds we t beide uitgesproken hebben krijg ik ineens twijfels..
- Wat nou als de.kinderen t niet leuk vinden..
- Er moeten er dan 2 op 1 kamer (uiteindelijk kunnen wij op zolder evt. Dan heeft iedereen een eigen kamer maar dan zal er wel airco moeten komen e.d.) wat nou als ze dat niet willen/lukt..
- financieel.. heb t al uitgerekend met de toeslagen, het word alleen maar beter maar toch speelt t in mijn hoofd.
- mijn zwangerschappen waren zwaar.. als in groot en deels thuis zwaar.. zal mijn werk ook leuk vinden, not.
- ergens voel ik me schuldig dat ze dan weer de aandacht meer moeten delen 🤷♀️ terwijl als je ze vraagt of ze nog een broertje of zusje willen ze heel blij ja roepen.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Onze oudste gaat eind november beginnen met school dus ik zou dan tot de 3e er is op mijn vrije dagen juist alle aandacht nog hebben voor de jongste en met evt een 3e, 2 kindjes thuis ipv 3 dus dat scheelt weer..
Nou test ik met ovulatietesten omdat ik geen idee heb over mijn cyclus en vandaag gaf ie een dun streepje dus nog niet HET streepje.
We hebben net.seks gehad, ik.sprak van te voren nog duidelijk mijn twijfels uit naar mijn man maar die denkt dat alles wel goed komt en haalde me over.. achteraf dacht ik echt.. wat wil ik nou en was dit slim?
Ik snap niet waarom die twijfels nu ineens zo erg. Ja ik wil mijn kinderen alles kunnen bieden, maar kan dat niet dan met een 3e..
Mensen die dit herkennen? Die 3 kinderen hebben en van te voren ook twijfelde of misschien is t gewoon de spanning ervan?
Ik moest het even van me af schrijven..