14 Reacties

4 jaar geleden

Volg!

4 jaar geleden

De kleine vierkante bakjes van de AH met gekleurde deksels. 4 x zo goedkoop dan die van nuby en mogen in magnetron en vriezer. Ik gebruik ze niet meer maar had ze toen voor der hapjes gekocht, die ik nu eigenlijk niet meer geef.

4 jaar geleden

Reactie op Ree1994

De kleine vierkante bakjes van de AH met gekleurde deksels. 4 x zo goedkoop ...
Ok thanks! Goeie tip! Waarom geef je geen hapjes meer?

4 jaar geleden

Reactie op LinaLina789

Ok thanks! Goeie tip! Waarom geef je geen hapjes meer?
Ben overgegaan op stukken geven en zelf alles laten pakken. Ze wilt niet meer grof gezegd "gevoerd" worden maar alles zelf doen 🙈 dus deze methode werkt hier heeel goed nu

4 jaar geleden

Die van Avent

4 jaar geleden

Hier gebruiken we de bakjes om ijsklontjes te maken. Daarna gaan de blokjes in hersluitbare zakjes. Op deze manier pak ik elke keer wat blokjes uit de zakjes en deze ontdooi/verwarm ik in de magnetron 👍🏼

4 jaar geleden

Deze gebruik ik om hapjes in te vriezen: Bekijk HI NATURE™ Bewaarbakjes babyvoeding - Babyvoedingsaccessoires - Baby bakjes met 4 stuks babylepels - Moedermelk Bewaren - Diepvriesbakjes - Vriezer bakjes - 100% BPA vrij Siliconen op: https://www.bol.com/nl/p/hi-nature-bewaarbakjes-babyvoeding-babyvoedingsaccessoires-baby-bakjes-met-4-stuks-babylepels-moedermelk-bewaren-diepvriesbakjes-vriezer-bakjes-100-bpa-vrij-siliconen/9300000009925510?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

4 jaar geleden

Hen ze van nubi verkoopt kruidvat en doe ook vak in zakjes invriezen net zo makkelijk en schilt veel ruimte

4 jaar geleden

Reactie op EssieM

Deze gebruik ik om hapjes in te vriezen: Bekijk HI NATURE™ Bewaarbakjes b ...
Ik gebruik ook deze, erg prettig in gebruik en een mooie hoeveelheid qua bakje

4 jaar geleden

Voor hapjes bedoel je? Gewoon ijsblokjes vorm. Heb je meteen een goed portie!

4 jaar geleden

Reactie op Wendy1979

Voor hapjes bedoel je? Gewoon ijsblokjes vorm. Heb je meteen een goed porti ...
Ja dat doe ik nu al tijdje maar omdat hij al best wat eet kost het minder tijd om die hoeveelheid al direct in een bakje te doen denk ik

4 jaar geleden

Ik heb die van de Hema de kleinste variant. Juist omdat ze stapelbaar zijn, maar het is ook groot genoeg om tot 1 jaar te gebruiken

4 jaar geleden

Eigenlijk altijd diepvries zakjes, klein en oprollen scheelt zoveel ruimte. Voor BV had ik silicone ijsblokjes houder geprobeerd maar vind het helemaal niks!