Ik werk 2 vaste dagen per week ( soms 3 in drukke periodes) mijn zoontje gaat dan naar mijn zus of mijn moeder/schoonmoeder. Ik heb nu ruzie met mijn moeder
Ze is heel ouderwets en heeft nooit hoeven werken. Ik werk dus wel omdat wat extra geld fijn is en ik niet gemaakt ben om 7 dagen per week thuis te zitten. Met kerst kreeg me zoon een enorme driftbui en mijn moeder ging helemaal los tegen me en schreeuwde. Je moet eens thuis zijn voor je zoon en minder gaan werken. Dit komt allemaal omdat je werkt het is zo zielig voor dat kind dat hij 2 dagen naar de oppas moet. Soms werk ik dan de vrijdag van 9 tot 9 en brengt mijn man ons zoontje naar bed. Ook dit kan niet want ik moet er zijn voor hem. Ook ga ik 1x in de maand met vriendinnen op stap dat vind ze ook niet kunnen. Mijn man is dan thuis bij onze zoon.
Ik heb nu een heel erg schuldgevoel dat ik me zoon wegbreng. Maar 2 dagen is helemaal niet veel lijkt me maar ik ga aan mezelf twijfelen.. :(
Ik doe zo me best op het werk en vind soms zulke lange dagen ook niet leuk maarja soms moeten dingen toch.
Wat vinden jullie ?