6 Reacties

4 jaar geleden

Helaas heb ik ervaring met ivf. In totaal heb ik 6 ivf/xi behandelingen gehad. Hoeveel terug plaatsingen dat precies zijn geweest, weet ik niet meer. Ben in totaal 5 jaar bezig geweest met zwanger worden. Na 1 vroeggeboorte en 4 miskramen lig ik nu naast mijn zoon die 5 oktober jongstleden geboren is. Dus hou vol en geef niet op ❤❤❤

4 jaar geleden

Ik heb ongeveer 8 terugplaatsingen gehad met ivf en 1 met icsi… allemaal mislukt en nooit een oorzaak gevonden. Uiteindelijk natuurlijk zwanger geraakt een maand na de laatste poging. Sterkte, het is en blijft een zwaar traject❤️

4 jaar geleden

Hier ook ervaring met het ICSI-traject. Ik had heel veel last van de hormonen en was met name emotioneel enorm ontregeld en instabiel. 1 punctie gehad waarbij er 25 eitjes geoogst zijn, 20 embryo’s, 19 de vriezer in. Eerste terugplaatsing is mislukt en de tweede was een plakker. Deze aantallen zijn wel zeer uitzonderlijk en gezien het risico op overstimulatie zou iets minder waarschijnlijk beter zijn. Maar het leven kan gek lopen, wij hebben nu net ons tweede kindje gekregen, via de natuurlijke weg.

4 jaar geleden

Via Icsi 3 puncties, 12 tp mooie dochter inmiddels 7 jaar, zoon bijna 4 jaar en een prachtig mooi spontaan cadeautje in mijn buik (34wkn zwanger) hou vol meis....

4 jaar geleden

Hier 6x Iui, 1x ivf punctie en 3x icsi punctie. Helaas weinig embryo’s, 4x verse na de punctie en maar 2 cryo. De laatste icsi zwanger geworden van de verse terugplaatsing. Hadden ook weinig hoop meer.. maar soms moet de dobbelsteen net op de 6 vallen..

4 jaar geleden

Ik heb 1x icsi gehad waar 7 goede embryos uitkwamen. Nummer 2 is een miskraam geworden, nummer 3 een prachtige gezonde dochter die inmiddels bijna 2 jaar oud is en momenteel ben ik 38 weken zwanger van embryo nummer 5. Houd hoop! Wij zaten bij radboud en zeer goede ervaringen mee