Bij mijn vorige zwangerschap had ik niet zo een last van mijn hormonen. Maar nu 🥵 kan ik soms bepaalde geluiden niet handelen. Zoals het geluid van mijn man. Het lijkt wel als of hij alle zuurstof in slaapkamer tot zich zelf neemt 🥴. Of krakende chips en het gesmak lijkt wel 10 keer erger te klinken in mijn oren. Mensen die voor mijn voeten lopen of in de auto is het nog 10 keer erger geworden. Nou zo kan ik nog wel even door gaan!
Ik voel je! Hoevaak ik in m’n hoofd tot 10 tel is niet te doen.
Zo’n bui duurt bij mij soms gewoon een uur en dan voel je het gewoon afzakken.
Ik herken zo mezelf niet hoop echt dat dit na die 10 weken wat beter is
Er liep vandaag een vrouw voor mij op straat en ze had zo'n nepleer broek aan waardoor haar dijen de hele tijd shh shh shh zo langs elkaar gingen. Slaap nergens op maar ik vond het zo'n rotgeluid hahaha ben maar een ander straatje in geslagen. Normaal nooit last van dat soort dingen 😂
Er liep vandaag een vrouw voor mij op straat en ze had zo'n nepleer broek a ...
Ik ga stuk 🤣. Ik zag eergisteren een vrouw met een legging lopen in de kleur goud 🤦🏽♀️! Ik wilde bijna uit de auto roepen wat doe jezelf aan. Normaal let ik daar niet op. Maar op een of andere manier kraak ik iedereen af in me hoofd 🥴
Dit herken ik heeeeel erg! Ik werk in een winkel (opticien, dus wij zijn gewoon open). Gelukkig hebben we heeel veel lieve klanten, maar door 1 zeikklant ben ik de rest van de dag chagrijnig🤭😅
Hier is het deze keer ook vreselijk. Vooral als ik ‘maaaammaaa’ hoor krijg ...
🤣 gelukkig is het maar voor een paar mnd 🤦🏽♀️. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik echt last van mijn hormonen naar de bevalling. Nou daar werd ik niet heel vrolijk van 😁
Hahaha, ik herken dit echt. Ik ben echt een wandelende bom op het moment niet te doen gewoon. En daar komt dan ook nog eens bij als iemand mij vraagt wat er aan de hand is ik een huilende peuter word 🤦♀️🤣
Ik ben ook wel licht ontvlambaar op het moment! En ik ga op bezoek bij mn schoonfamilie vandaag dus ik ga waarschijnlijk heel veel tot tien moeten tellen 🤣
Hahah hrt hard ademen en chips eten van je vriend! Zo herkenbaar.... Ik heb al 2 nachten op het logeerbed geslapen omdat mijn vriend zo hard snurkt, meestal val ik wel in slaap maar ik kon hem wel iets aandoen afgelopen nachten...