52 Reacties

5 jaar geleden

Ik voel je! Hoevaak ik in m’n hoofd tot 10 tel is niet te doen. Zo’n bui duurt bij mij soms gewoon een uur en dan voel je het gewoon afzakken. Ik herken zo mezelf niet hoop echt dat dit na die 10 weken wat beter is

5 jaar geleden

Reactie op daisy1702

Ik voel je! Hoevaak ik in m’n hoofd tot 10 tel is niet te doen. Zo’n bui du ...
Ja mijn man kan niks goed doen 🤣. Die is blij dat hij avonddiensten en nachtdiensten heeft 🥴

5 jaar geleden

Ik heb de laatste paar dagen echt discussies met mn vriend om onzin😩😩 wil dat helemaal niet maar ik word ook zo snel geirriteerd

5 jaar geleden

Reactie op baby2021comimg

Ik heb de laatste paar dagen echt discussies met mn vriend om onzin😩😩 wil ...
En die discussie wil je gewoon winnen. Dus het gesprek wordt dan zeker erger 🤦🏽‍♀️

5 jaar geleden

Er liep vandaag een vrouw voor mij op straat en ze had zo'n nepleer broek aan waardoor haar dijen de hele tijd shh shh shh zo langs elkaar gingen. Slaap nergens op maar ik vond het zo'n rotgeluid hahaha ben maar een ander straatje in geslagen. Normaal nooit last van dat soort dingen 😂

5 jaar geleden

Er liep vandaag een vrouw voor mij op straat en ze had zo'n nepleer broek a ...
Ik ga stuk 🤣. Ik zag eergisteren een vrouw met een legging lopen in de kleur goud 🤦🏽‍♀️! Ik wilde bijna uit de auto roepen wat doe jezelf aan. Normaal let ik daar niet op. Maar op een of andere manier kraak ik iedereen af in me hoofd 🥴

5 jaar geleden

Geluid.. voornamelijk mensen hun stem. Of hun hoofd überhaupt 🤣 Zo herkenbaar haha. Arme vriend 🤭

5 jaar geleden

Reactie op Roos1988

Geluid.. voornamelijk mensen hun stem. Of hun hoofd überhaupt 🤣 Zo herken ...
🤣🤣🤣

5 jaar geleden

Dit herken ik heeeeel erg! Ik werk in een winkel (opticien, dus wij zijn gewoon open). Gelukkig hebben we heeel veel lieve klanten, maar door 1 zeikklant ben ik de rest van de dag chagrijnig🤭😅

5 jaar geleden

Reactie op Essieeee

Dit herken ik heeeeel erg! Ik werk in een winkel (opticien, dus wij zijn ge ...
Dat geloof ik graag 🤣

5 jaar geleden

Hier is het deze keer ook vreselijk. Vooral als ik ‘maaaammaaa’ hoor krijg ik gelijk al kortsluiting 😅

5 jaar geleden

Reactie op Tribus

Hier is het deze keer ook vreselijk. Vooral als ik ‘maaaammaaa’ hoor krijg ...
🤣 gelukkig is het maar voor een paar mnd 🤦🏽‍♀️. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik echt last van mijn hormonen naar de bevalling. Nou daar werd ik niet heel vrolijk van 😁

5 jaar geleden

Reactie op Elisadh

🤣 gelukkig is het maar voor een paar mnd 🤦🏽‍♀️. Bij mijn vorige zwangers ...
Nee dat is niks! Ik ben blij dat het betere weer eraan komt. Buiten klinken twee rennende jongens toch minder intens 😂

5 jaar geleden

HAHAH! I feel you ladies! Ik voel mezelf af en toe een opperbitch 🙊 , ik raak om de kleinste dingen super geïrriteerd 🙄

5 jaar geleden

Reactie op Tribus

Nee dat is niks! Ik ben blij dat het betere weer eraan komt. Buiten klinken ...
Jazeker ik ga straks ook met die boef naar eens speeltuin. Ik blijf net zolang zitten tot hij moe is 🤣

5 jaar geleden

Hahaha, ik herken dit echt. Ik ben echt een wandelende bom op het moment niet te doen gewoon. En daar komt dan ook nog eens bij als iemand mij vraagt wat er aan de hand is ik een huilende peuter word 🤦‍♀️🤣

5 jaar geleden

Reactie op Ghrj

Hahaha, ik herken dit echt. Ik ben echt een wandelende bom op het moment ni ...
Dat heb ik gelukkig niet dat ik begin te huilen 🤦🏽‍♀️. Want het wel allemaal niet met je doet zo een zwangerschap 🤰 🤣

5 jaar geleden

Ik ben ook wel licht ontvlambaar op het moment! En ik ga op bezoek bij mn schoonfamilie vandaag dus ik ga waarschijnlijk heel veel tot tien moeten tellen 🤣

5 jaar geleden

Hahah hrt hard ademen en chips eten van je vriend! Zo herkenbaar.... Ik heb al 2 nachten op het logeerbed geslapen omdat mijn vriend zo hard snurkt, meestal val ik wel in slaap maar ik kon hem wel iets aandoen afgelopen nachten...

5 jaar geleden

Reactie op alba1988

Ik ben ook wel licht ontvlambaar op het moment! En ik ga op bezoek bij mn s ...
🤣🤣🤣 herkenbaar. Tot 10 blijven tellen