28 Reacties

5 jaar geleden

Ja, ik nu soms aan mijn borsten maar ik heb al gelezen dat dit heel normaal is! Ik denk dat het gewoon zoeken is naar een crème/olie die voor jezelf goed werkt. Ik gebruik nu bio oil maar het is nog niet erg genoeg om te weten of het werkt, maar ik dacht je kan niet vroeg genoeg beginnen (nu 14+3)

5 jaar geleden

Hoi! Ook super veel last van helaas en bij mij werkt alleen blijven smeren, maar dat vergeet ik weer vaak.. dus als iemand een goede tip heeft voor een goede olie dan hoor ik het ook graag! Word helemaal gek van die jeuk 😂

5 jaar geleden

Reactie op JTemmink23

Ja, ik nu soms aan mijn borsten maar ik heb al gelezen dat dit heel normaal ...
Ik ook 14+3 vandaag. Misschien typisch nu omdat we hard beginnen groeien?

5 jaar geleden

Geheel normaal hoor! Heb ik de vorige zwangerschap van mijn dochter ook gehad, werd er gek van!

5 jaar geleden

Mijn borsten jeuken ook enorm! Word er gek van maar heb nog geen gouden tip 🙈

5 jaar geleden

Ik gebruik mentholgel, dat helpt. Zo'n verlichting. Gewoon huismerk kruidvat.

5 jaar geleden

Alles jeuk vreselijk, word er gek van@

5 jaar geleden

Na de jeuk zal 9ndd striemen komen... Meee drinken, en goed smeren helpt wel. Ik zit sinds mn 20e dooor zwangerschap volledig onder de striemen en dat jeukte eerst zooo erg

5 jaar geleden

Reactie op Njo

Ik gebruik mentholgel, dat helpt. Zo'n verlichting. Gewoon huismerk kruidva ...
Ik heb deze ook gekocht ! Voor m’n benen en armen ik word gek van de jeuk , me schenen zijn gewoon kapot 😣voor me buik , borsten en heupen gebruik ik bio oil

4 jaar geleden

Ik lees alleen jeuk op buik en borsten maar zijn er ook vrouwen die jeuk op de onderbenen hebben? Word er gek van!

4 jaar geleden

Reactie op Allonvv

Ik lees alleen jeuk op buik en borsten maar zijn er ook vrouwen die jeuk op ...
Zeker 🙋🏼‍♀️ ik heb hier normaal ook al wel last van als ik niet elke dag insmeer, maar dat lijkt nu weinig uit te maken..

4 jaar geleden

Reactie op Allonvv

Ik lees alleen jeuk op buik en borsten maar zijn er ook vrouwen die jeuk op ...
Bij mij veplaats de jeuk over verschillende plekken op mijn lichaam. Echter ik ben ook erg allergisch en heb opvlammingen van psoriasis en netelroos, dus ik denk niet dat het echt met de zwangerschap te maken heeft.

4 jaar geleden

Ik jeukte bij mn vorige zwangerschap heel erg tot in mn handpalmen en onder mn voeten 😕 ik hoop erop dat ik het bij deze niet krijg.. momenteel ben ik sinds mijn 4e week begonnen met insmeren van bio oil en daarna cacao butter cream van Palmer’s met vitamine E het is een heel duurzame en geconcentreerde creme ik smeer het overal op buik,borsten, bovenbenen en billen vooral waar ik altijd aankom tot nu toe heb ik geen nieuwe striemen ik hoop dat het ook zo blijft

4 jaar geleden

Bio oil & palmers buttercream samen zijn ze heel geconcentreerd en smeert lekker zonder dat het vettig aanvoelt je huid neem het meteen op

4 jaar geleden

Ik las hoe jonger je bent als je zwanger bent khoe meer striemen je krijgt. Logisch ook want je vel is strakker als je jong bent, dus staat sneller strak

4 jaar geleden

Vriendin van me had het ook overal. Niet te heet douchen. Huid heeft te weinig vocht door hormonen ofzo herinner ik me van haar

4 jaar geleden

Reactie op babyboyben

Ik las hoe jonger je bent als je zwanger bent khoe meer striemen je krijgt. ...
Dit is niet waar het gaat niet om leeftijd.

4 jaar geleden

Bij mij was het extreem en extreme stria omdat m'n huid heel strak was en ik heel laat een buik kreeg die ook meteen enorm was helaas... Goed insmeren voor de jeuk! Als je buik rustig blijft groeien krijg je geen striemen meestal, als je heel snel heel groot wordt, dan wel helaas

4 jaar geleden

Naast snel groeiende buiken etc is het ook genetisch aangelegd hoe gevoelig jouw huid is voor striae, dit kan bij iedereen weer verschillend zijn. Ik vind het moment om de buik etc in te smeren echt gelukzalig, even me-time met de kleine. ❤️

4 jaar geleden

Ik gebruik 2x daags dun PCLE olie van biodermal. Sinds ik dit gebruik geen last meer van jeuk of een trekkende huid! Olie voelt niet plakkerig aan, trekt snel in.