12 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik deed het al bij mn zoontje vanaf 10 maanden馃槀

茅茅n jaar geleden

Nu is het zo, wat langer bovenop en maak het dan een beetje krullend met gel

茅茅n jaar geleden

Ja wij nu 2x. Maar let op die van ons raakte de laatste keer compleet in paniek bij de tondeuse. Je wilt geen angst voor de kapper natuurlijk. Als ze eenmaal beginnen moeten ze het ook afmaken. Stond zelf met tranen ernaast.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Liesl_19

Ja wij nu 2x. Maar let op die van ons raakte de laatste keer compleet in pa ...
Och, ja zielig 馃槩.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mamavn1boy

Ik deed het al bij mn zoontje vanaf 10 maanden馃槀
Hahah, kan prima dus 馃槈

茅茅n jaar geleden

Zat er exact ook over te denken.. Het is nu nog zo baby achtig bij mijn zoontje. Ik laat het even langer groeien allemaal en dan wil ik ook naar de kapper voor een tondeuse modelletje. 馃槄馃槑

茅茅n jaar geleden

Hier ook vanaf 8 maanden al opscheer gehad. Mijn broertje is dan ook Barber dus was niet te vermijden haha. Bovenop in het begin wel alleen met schaar ivm fontanel maar nu sinds z鈥檔 1e verjaardag daar ook tondeuse. Het helpt wel als de kapper de tondeuse laat onderzoeken door je kleintje en Miss papa eerst? Tondeuses zijn vaak wel nog een uitdaging bij die kleintjes 馃槣

茅茅n jaar geleden

Die van ons laat zich niet knippen hij breekt de tent af

茅茅n jaar geleden

Wij geen tondeuse, alleen knippen

茅茅n jaar geleden

Reactie op LinaLina789

Wij geen tondeuse, alleen knippen
Twee stijlen

茅茅n jaar geleden

We zijn net geweest. Eerst zn grote broers en papa laten knippen. Helaas 茅茅n groot tranendal, maar gelukkig was de kapper reuze snel. Toch gekozen om met de tondeuse te laten doen, staat hem echt leuk.

茅茅n jaar geleden

Jazeker! Die van ons is inmiddels al 5x naar de kapper geweest. Volgende week weer. Zijn haar groeit als kool! Heeft ook wat krulletjes/slag. De eerste 2 a 3 keer deed de kapper opknippen. Tondeuse was nog wat "te vroeg" omdat die kleintjes onverwachte bewegingen maken. Nu nog steeds natuurlijk馃槄 laatste 2 keer met tondeuse! Hij vindt het wel gek en spannend. Maar het staat wel onwijs leuk! Ik denk dat het echt per kind verschilt. Als je kind onwijs bang is van het geluid, nog lekker op laten knippen. En anders een laten proberen door de kapper 馃槉