Hij klapt dus echt geweldig in en uit. Wij hebben hem in taupe hij is prachtig. Maar alle moeders die ik tegenkom, overal liggen de kinderen echt veel erger onderuitgezakt dan bij andere buggy’s
Wij hebben de aer+ sinds een week of drie. Wij wonen op 2 hoog, geen lift. Zonnetje van 18 maanden, groot voor zijn leeftijd (en zwaar). De buggy is makkelijk, klein, licht. Ons zon zit prima in. Vorige kinderwagen/buggy was jools day (oude model). Die was zwaar maar ook steviger. Wij gingen met de aer op vakantie en het rijdt niet zo makkelijk over steentjes in vergelijken met de joolz day (kleine wielen). De rem is ook wat onstabiel. Je moet dat in rekening houden. Voor een stad, de aer is zeker een aanrader. Ik ben blij dat wij dat hebben.
Wij hebben ook een ear. Erg blij mee. Dat onderuitzakken herken ik wel. Wij doen nooit meer de riempjes om. We hebben er een bumper bij gekocht, dan valt hij er niet uit en zit niet onderuit gezakt.
Onze dochter hangt ook meer dan in haar normale kinderwagen maar dat komt denk ik ook omdat haar knietjes nét niet over de rand komen. Daardoor schuift de iets onderuit om dr knietjes te laten bungelen.
We hebben de aer +, écht een goede koop. Klapt makkelijk in en uit, is net wat hoger dan de gewone aer en past makkelijk in mijn kleine auto. Ben echt blij dat we deze gekocht hebben. Ook het zonnescherm vind ik ideaal. Die klapt heel ver over mijn dochter heen.