13 Reacties

4 jaar geleden

Ohhhh zie je 😂; wij hebben dus precies hetzelfde! Die onhandige dingen schuren de hele tijd tegen haar oren. Hoe ik ze ook verstel. Kon ook niks vinden online. Dacht echt dat het aan mij lag haha, maar jij hebt dat dus ook. Ik heb dus geen oplossing voor je 😬

4 jaar geleden

Die kussentjes zitten nog bij de schouders, die komen achter de rug weg zeg maar. Dan zou het zijn dat je de kussentjes nu te hoog en ver naar voren hebt. Ik heb dezelfde wagen maar mijn dochter ligt er wel goed in.

4 jaar geleden

Ik heb zo niet een betere foto, maar misschien snap je wat ik bedoel met het kussentje achter de rug weg over de schouder.

4 jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Ohhhh zie je 😂; wij hebben dus precies hetzelfde! Die onhandige dingen sch ...
Hahah nohh ik twijfelde al om het te posten want dacht ook dat het aan mij lag😂 Hele avond zijn we er al mee bezig. Jammer dat je geen oplossing hebt😉 Ik wacht de gouden tip af!

4 jaar geleden

Ik heb deze kinderwagen niet maar als ik zo is zit te kijken lijkt mij dat die kussentjes wat hoger moeten , over de gesp heen ! Wij hebben een easywalker harvey 3 en daar zitten die kussentjes over de gesp heen dus dan komen die gespen niet tegen z’n oortjes aan

4 jaar geleden

Reactie op ElianneMama3

Ik heb zo niet een betere foto, maar misschien snap je wat ik bedoel met he ...
Maar ik kan die kussentjes niet eens verschuiven? Bij jou wel. Van boven naar beneden? Achter de rug weg blijft die gesp nog steeds in de weg zitten.

4 jaar geleden

oww wij hebben hiet hezelfde probleem!! pff dacht echt dat ik wat verkeerd had gedaan.. hopelijk heeft iemand de tip, hoe we dit goed kunnen doen:)

4 jaar geleden

Bij ons zit het zo.. ze lijkt er geen last van te hebben?

4 jaar geleden

Gevonden!! Zie pijltje. Zit aan de achterkant van die kussentjes. Aan middelste stukje trekken en dan kan je het omlaag trekken

4 jaar geleden

Volgens mij moet je ze dan strakker zetten zodat die flappen naar beneden gaan staan.

4 jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Gevonden!! Zie pijltje. Zit aan de achterkant van die kussentjes. Aan midde ...
Ohh yess!! Thanks. Dit is beter!

4 jaar geleden

Weet iemand toevallig hoe het zit bij de Joolz Geo2? Daar zag ik aan de achterkant van de kussentjes niets om aan te trekken helaas