16 Reacties

4 jaar geleden

Wat je eventueel kan doen naast paracetemol slikken. Is dat je koude compressen gebruikt en koud koud drinkt. Die koude compressen kan je maken van maandverband. Knip je door de helft, doe je in boterhamzakje en dan in de vriezer. Dit is overigens ook handig als je net bevallen bent 😅

4 jaar geleden

Reactie op Anoukje98

Wat je eventueel kan doen naast paracetemol slikken. Is dat je koude compre ...
Ohhh thnx!😍 ga ik properen, ik ga nu al door een hel maar laat staan als die eruit gewrikt moet worden

4 jaar geleden

Ik heb zelf ook ooit een kaak ontsteking gehad, ook door een verstandskies. Had ze alle 4 en eigenlijk geen plek voor 1😂. Bij mij is hij gewoon bij de tandarts getrokken het viel reuze mee in vergelijking me de ontsteking. Heb erna alleen hoeven spoelen met ontsmetting middel en amper nog paracetamol gebruikt.

4 jaar geleden

Ik heb er geen ervaring mee maar ik weet wel dat je en lage dosis morfine mag aangezien ik in me 3e ding geopereerd aan me nek ben heel veel sterkte

4 jaar geleden

Ik heb ook een verstandskies laten trekken bij de kaakchirurg met hechtingen. Alleen 1 paracetamol ingenomen toen ik thuis was en daarna eigenlijk geslapen.

4 jaar geleden

Reactie op Lou1986

Ik heb er geen ervaring mee maar ik weet wel dat je en lage dosis morfine m ...
Oké dankje! Ik ga het gewoon aan zonder pijnstilling en dan hoop ik dit te kunnen opperen mocht het dramatisch worden

4 jaar geleden

Reactie op sur92

Ik heb ook een verstandskies laten trekken bij de kaakchirurg met hechtinge ...
Oké top! Fijn te horen dat het zo kan, ik ga hetzelfde doen. Dankje

4 jaar geleden

Reactie op Regenboog Lenz

Ik heb zelf ook ooit een kaak ontsteking gehad, ook door een verstandskies. ...
Ah dankje! Dan hoop ik dat het genoeg is, ik ga er gewoon nuchter in. Het enige wat ik weet is dat die tegen m’n kaakwand zit dus daar maak ik me wel een beetje bang voor maargoed😂

4 jaar geleden

Reactie op BoJ